Snyggaste tjejerna på Sporthoj...

Nå, vem är snyggast nurå?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
Eftersom jag är hemligt förälskad i Ullis så lägger jag självklart rösten på henne!

Förresten, Ullis, om du läser detta, vill du gifta dig med mig?

Långa farbron skrev:
Testforumet,man gör ett inlägg kopierar länken från "nr #" på inlägget och klipper in den i sitt meddelande.

:)

fattar fortfarande inegt, men det tänker jag inte avslöja så jag säger bara Aha, jag fattar :rolleyes:

Madhonda skrev:
Nästan....jag är iförd mina läderunderkläder o poserar på hojen.... :tungan :3freak

Försök få in bilden igen :rolleyes:
Så ska du få en kram på pubkvällen, om jag vågar dne här gången :gnissla

bilder lägger man ut genom.
.

utan punkten före

Löjlig jävla poll! Den här sidan är väl för fan till för hojintresse och grejer runt i kring, inte skönhetstävlingar. Stäng tråden!

Emmi skrev:
Löjlig jävla poll! Den här sidan är väl för fan till för hojintresse och grejer runt i kring, inte skönhetstävlingar. Stäng tråden!

Yesss, nu börjar det hetta till!

Den här pollen ligger på OT.....

Jag tycker alla tjejerna är lika söta....och verkar va lika trevliga så jag kan inte välja :) .Jag kanse är rätt söt....men det får ni aldrig veta.....sorry!!! :blah

Emmi skrev:

Du som visar upp dig naken mer eller mindre alltid borde väl inte ha nånting emot att bli 'bedömd'?

Synd att inte alla kan ta det för vad det är.
Är helt övertygad om att trådskaparen gjorde det här med glimten i ögat.

Iofs tycker jag väll att trådskaparen kanske kunde ta bort Emmi ur pollen om hon inte vill vara med, det ska respekteras. Fast då vill vi ju inte se några kommentarer i några andra liknande trådar/pollar.

Status
Ej öppen för fler svar.
Back