Snyggaste tjejerna på Sporthoj...

Nå, vem är snyggast nurå?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
Emmi skrev:
Det går att ha med 10 i en poll, jag vet. Förstår inte liksom R1-Uffe varför man ska ha en poll om inte alla kan vara med.
Hade det varit helt blodigt allvar så förstår jag dig, då ska ju alla vara med.

Men så plojigt som detta var så vete sjutton, de som ville backa ur fick backa ur, det bör ju räcka.

Jag tror trådskaparen var medveten om att det kunde bli tjafs när han startade tråden så han retas nog lite.

Poacher skrev:
Hade det varit helt blodigt allvar så förstår jag dig, då ska ju alla vara med.

Men så plojigt som detta var så vete sjutton, de som ville backa ur fick backa ur, det bör ju räcka.

Jag tror trådskaparen var medveten om att det kunde bli tjafs när han startade tråden så han retas nog lite.

Jag förstår mycket väl att tråden är startad med glimten i ögat och att han förstod att det skulle bli tjafs. Däremot röstar folk fortfarande på den som de tycker bäst om/är snyggast i pollen, och där blir det hela seriöst, även om det inte var tänkt så från början. Och det är vad som irriterar mig, att trådskaparen inte kunde tänka längre än vad näsan räcker.

Emmi skrev:
1. Inget i ditt inlägg stämmer. Vad vet du om vad jag förstår och inte förstår?

2. Offtopic funkar att läsa för det mesta. Men inte trådar där det diskuteras om människor på SH i en negativ form eller i en form där folk bedöms. Det har inte här att göra och jag är inte ensam om att tycka det. Dessutom undrar jag varför bara vissa tjejer är med och inte alla vid en sån här poll, trådstartaren kanske kan svara på det.

Med tanke på min tråd om luciakryssningen så undrade jag om det var fler på SH som skulle dit, vet att det finns fler EDMlyssnande människor här. Givetvis är inte en sån tråd intressant för alla och därmed är även responsen på tråden låg.

Tyvärr håller sig de flesta utanför såna här trådar för att slippa påhopp. Att man överhuvud taget ens ska behöva bli påhoppad för att man har en åsikt visar väl hur löjligt det här forumet är.

3. Det var bara ett konstaterande, inget du behöver svara på.

1
Så du tycker tråden är rolig?

2
Hurvida deltagarna ville/blev tillfrågade att delta vet jag faktiskt inte, men det är inte det jag poängterade.
Likaså vet jag inte riktigt hur många som kan vara med i en poll, jag trodde det var 9 men det kanske inte stämmer. Kan man ha fler tom kanske alla förstår jag inte hur urvalet är gjort, det lämmnar jag till trådskaparen.

Okey du sökte sällskap?
Jag vill inte följa med och förstår inte hur nån kan villja det. Jag tycker den tråden borde stängas :rolleyes:

Om folk avstår eller inte vill jag inte ens spekulera i, hoppas du har torrt på fötterna när du uttalar dig åt andra.
Jag har inte hoppat på, konstaterat att du inte ville vara med längre bara.

3
Okey jag ska inte svara, men du kanske kan reda ut ditt konstaterande så jag förstår?

Emmi skrev:
Däremot röstar folk fortfarande på den som de tycker bäst om/är snyggast i pollen, och där blir det hela seriöst, även om det inte var tänkt så från början. Och det är vad som irriterar mig, att trådskaparen inte kunde tänka längre än vad näsan räcker.

Jag hoppas inte att alla ni killar som röstat på Rave, röstade ärligt på snygghet... i så fall måste jag medela att ni är nog bögar.... :hihi

Miss_Orchidee skrev:
Jag hoppas inte att alla ni killar som röstat på Rave, röstade ärligt på snygghet... i så fall måste jag medela att ni är nog bögar.... :hihi
Äh, de kanske bara tycker han är estetiskt tilltalande.

Emmi skrev:
Däremot röstar folk fortfarande på den som de tycker bäst om/är snyggast i pollen, och där blir det hela seriöst,

Men snälla, bara det faktum att Rejvtranser är med i pollen borde ju få folk att fatta var ribban ligger.
Annars kan man ju inte skriva ett jävla skit, eftersom allt går att böja till nackdelar.

Seriöst? :rolleyes:

Emmi skrev:
Jag förstår mycket väl.....

Men ge fan i att läsa tråden om du stör dig på den då? Det finns forum där folk diskuterar droger, våldsporr och andra saker jag personligen är starkt emot. Följaktligen väljer jag att inte besöka dessa forum. Jag fyller dem inte med inlägg där jag fördömer medlemmarna och försöker få dem på bättre tankar. Gör man det får man räkna med att bli attackerad själv....

Jag tycker t.ex. att silja-kryssningar är patetiska, men för den skull så känner jag inget behov att spamma sönder vissa trådar i det ämnet. :7peta
(ja, det där var bara för att vara provokativ och elak. Jag är så barnslig)

Intressant när någon som själv kallar sig för Barbie börjar prata om ting som är "seriösa"... :rolleyes:

Ja det var ju inte mkt o välja på när inte min kära flickvän var med (skulle vunnit lätt) SÅ det fick bli rejvis givetvis, jag ska förklara varför:

1/ störst bröst
2/störst attityd
3/största kroppsvikten
4/en kille med stor portion självhumor
5/ kort o gött, en go gubbe helt enkelt

Emmi skrev:
Jag förstår mycket väl att tråden är startad med glimten i ögat och att han förstod att det skulle bli tjafs. Däremot röstar folk fortfarande på den som de tycker bäst om/är snyggast i pollen, och där blir det hela seriöst, även om det inte var tänkt så från början. Och det är vad som irriterar mig, att trådskaparen inte kunde tänka längre än vad näsan räcker.
Som jag ser det så förstår du ingenting Emmi, undrar bara mest vad fan det tagit åt dig. Du symboliserar ett våp, bimbo etc etc ett skönhetsideal som stämmer in på dagens t5rådsmala modeller och som är långt ifårn den verklighet vi lever i.
Kan det månne vara så att du grinar för att du inte leder? :banana

Som jag sa innan du förtjänar ett stort kok :fatta! :fatta! :fatta! för det här!!!

Gör dig inte förmer än vad du är!!!!

Mvh Rejvis

Så, nu blire att prata om nått annat. Tråden är stängd.. anledningen är ovan.

Kommer tillräckligt med PM/Email om att tråden ska bort, så tas den bort.

Killtråden fortsätter, för där blir det inte lika mycket tjafs.

Tjejer, ni är alla snygga! så :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Back