Snyggaste tjejerna på Sporthoj...

Nå, vem är snyggast nurå?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
twinner skrev:
Finns det inte fler tjejer än dom i pollen? Måste ju finnas nån rikltig hottie hjär inne..

Menar du att vi andra inte är det?? :gnissla

Om jag va du skulle ja akta min tunga noga innan tjejligan gaddade ihop sig... :hihi

Jäääääääääääääääääääääääääääääävlar va de kliar i fingrarna... Sege, Mattias... Jag kan snart inte hålla emot!

RED_LiME skrev:
Precis, varfan är Emmi i pollen nånstans?! :va

Hon klev av, ville inte vara med

(hon va rädd att loosa.... :rolleyes: )

men om du undrar vem du ska lägga din röst på så är det självlart mig, jag ligger sist, gör en god gärning....

Miss_Orchidee skrev:
Hon klev av, ville inte vara med

(hon va rädd att loosa.... :rolleyes: )

Lartes skrev:
Hon förstog inte alls hur nån kunde tycka den här tråden va kul, så hon vill eint evara med längre :rolleyes:

Fan vad mycket ni vet om mej som inte ens jag vet om...Eller rättare sagt, fan vad mycket ni spekulerar runt utan att veta nåt om.

Anledningen till att jag tycker man ska lägga ner såna här roliga :3freak pollar är att det är otroligt löjligt, till sånt finns Lunarstorm, snyggast.se, hotornot.com. Varför är bara vissa tjejer med i pollen, vart är resten om ni nu ska ha en skönhetstävling (givetvis är det ju med glimten i ögat :rolleyes:
Nu har jag sagt varför, så varsågoda att fortsätta spekulera och tro nåt annat, det gör ni ju ändå.

Hela den är tidigare SHrelaterade sidan (även offtopic höll sej på en bra nivå) har spårat ut totalt och är numera något jag skulle vilja likna vid vilken community som helst på grund av olika anledningar.

Emmi skrev:
Fan vad mycket ni vet om mej som inte ens jag vet om...Eller rättare sagt, fan vad mycket ni spekulerar runt utan att veta nåt om.

Anledningen till att jag tycker man ska lägga ner såna här roliga :3freak pollar är att det är otroligt löjligt, till sånt finns Lunarstorm, snyggast.se, hotornot.com. Varför är bara vissa tjejer med i pollen, vart är resten om ni nu ska ha en skönhetstävling (givetvis är det ju med glimten i ögat :rolleyes:
Nu har jag sagt varför, så varsågoda att fortsätta spekulera och tro nåt annat, det gör ni ju ändå.

Hela den är tidigare SHrelaterade sidan (även offtopic höll sej på en bra nivå) har spårat ut totalt och är numera något jag skulle vilja likna vid vilken community som helst på grund av olika anledningar.

jesus, jag skojade med dig :3freak

Emmi skrev:

Okey, nummer 1:

Vad spekulerar jag i?
Vad i mitt inlägg stämmer inte?

Nummer 2

Låg nivå? okey det kan jag köpa, men jag och det verkar som de flesta med mig tycker att det e kul med låg nivå. inom rimmliga gränser givetvis.
Men jag förstår inte riktigt varför folk inte får tycka sånt här e kul, men folk ska visst vara intresserad om du firar lucia på nån silja kryssning.
Det tycker inte jag e intressant, ska jag be om att stänga den tråden då? Givetvis respekterar jag att du inte vill vara med i pollen, särskillt om du inte blivit tillfrågad men stänga tråden som du antydde tycker jag verkar lite väl löjligt, verkar som betydligt fler verkar tycka det här e kul än de flesta andra trådar på OT, däribland dina kryssningstrådar.

Nummer 3

Förstår inte riktigt vad du har skrivit?

Men det va nån som skrev nått bra i tråden från Swedie om vad vi tyckte om OT: OT är limmet som håller oss samman på SH.com
Gillar du inte OT håll dig borta.

Lartes skrev:
Okey, nummer 1:

Vad spekulerar jag i?
Vad i mitt inlägg stämmer inte?

Nummer 2

Låg nivå? okey det kan jag köpa, men jag och det verkar som de flesta med mig tycker att det e kul med låg nivå. inom rimmliga gränser givetvis.
Men jag förstår inte riktigt varför folk inte får tycka sånt här e kul, men folk ska visst vara intresserad om du firar lucia på nån silja kryssning.
Det tycker inte jag e intressant, ska jag be om att stänga den tråden då? Givetvis respekterar jag att du inte vill vara med i pollen, särskillt om du inte blivit tillfrågad men stänga tråden som du antydde tycker jag verkar lite väl löjligt, verkar som betydligt fler verkar tycka det här e kul än de flesta andra trådar på OT, däribland dina kryssningstrådar.

Nummer 3

Förstår inte riktigt vad du har skrivit?

Men det va nån som skrev nått bra i tråden från Swedie om vad vi tyckte om OT: OT är limmet som håller oss samman på SH.com
Gillar du inte OT håll dig borta.

1. Inget i ditt inlägg stämmer. Vad vet du om vad jag förstår och inte förstår?

2. Offtopic funkar att läsa för det mesta. Men inte trådar där det diskuteras om människor på SH i en negativ form eller i en form där folk bedöms. Det har inte här att göra och jag är inte ensam om att tycka det. Dessutom undrar jag varför bara vissa tjejer är med och inte alla vid en sån här poll, trådstartaren kanske kan svara på det.

Med tanke på min tråd om luciakryssningen så undrade jag om det var fler på SH som skulle dit, vet att det finns fler EDMlyssnande människor här. Givetvis är inte en sån tråd intressant för alla och därmed är även responsen på tråden låg.

Tyvärr håller sig de flesta utanför såna här trådar för att slippa påhopp. Att man överhuvud taget ens ska behöva bli påhoppad för att man har en åsikt visar väl hur löjligt det här forumet är.

3. Det var bara ett konstaterande, inget du behöver svara på.

Gissningsvis är inte alla med för att trådskaparen inte kände till fler eller att han trodde att just dessa inte skulle invända.

Det går att ha med 10 i en poll, jag vet. Förstår inte liksom R1-Uffe varför man ska ha en poll om inte alla kan vara med.

Status
Ej öppen för fler svar.
Back