snygg?

Tobbe_89 skrev:
2193870 lite överdrivet med två trådar och så mcyket dekaler men det var hyffsat snyggt

sorry va inte meningen att det skulle bli 2 vart bara så :4skrika men tack för det du tyckte :banana

Peedro skrev:
2193886 tack . jo dom sku ha tusen lappen för den ganska billigt tyckte jag och slog till :fatta!

Du kan väl göra massa roligare saker för en tusen-lapp en och köpa massa dekaler :va :3freak

fast det blev ju rätt bra måste jag säga :tummenupp

Peedro skrev:
2194014 150? vardå? jag måsta ge tusen lappen jag för 20 a4or med deklare typ
Är du sjuk? Köpte du 20 st a4 ark med dekaler? Jag har ett dekal sätt kvar som kostade 125kr och på den är det väll kanske 30 dekaler. Varför la du så mycket pengar på dekaler?

Lundgren skrev:
2194040 Är du sjuk? Köpte du 20 st a4 ark med dekaler? Jag har ett dekal sätt kvar som kostade 125kr och på den är det väll kanske 30 dekaler. Varför la du så mycket pengar på dekaler?

Sry mannen men d var en aning överdrivet...Jag tillhör nog dina kompisar som skrattade !

Vissa andra här strävar efter att ha så få dekaler som möjligt.... :död Kan ara tänka mig hur fort den går om man går efter kalkylen att vare dekal ger 5km/h exta :hihi

Ärligt så tror jag att 1000kr hade räckt till årminstonde en snyggare framlyckta.

Smaken är som baken, delad Men tycker du det här stucket är snyggt så kör på det!

Last edited:
Jag har min egen teori. Det är en så gamal DT så det är dekalerna på den som hindrar den från att skaka sönder. Tar man bort alla dekaler så skramlar säkert hojen ihop.

1000kr på dekaler... :rofl :rofl

enduroemil skrev:
2194954 Jag har min egen teori. Det är en så gamal DT så det är dekalerna på den som hindrar den från att skaka sönder. Tar man bort alla dekaler så skramlar säkert hojen ihop.
1000kr på dekaler... :rofl :rofl

:hihi :hihi :lol

Haha den ser ju ut som en moppe, nu vet man att det är ett moppefucko som kör den med :rofl

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti