eha
en svart till ska vägkittas, och betalas
Skön musik! Fattar inte dom som klagar på "oljudet", brukar alltid le för mig själv då man hör någon som gasar ordentligt![]()
Tyvärr, men inte alla som har musiköra heller.
Men man tycker ju att en screamer på högt varv borde locka till leenden hos fler än bara den man har närmast. 
Är det rätt utfört (plats och sätt) så är det bara glada bananer efteråt..

Nä, om man skulle gå ner till garaget en sväng och skruva lite, vilken dag som helst..
Låter gött Lason!



Hela fronten på hojen är också täckt.

