Har aldrig sett något skämmigare
I Sthlms området kan det bli åka av på lör om inte all snö som ska falla imorgon blir ett problem.
Nästa vecka och frammåt verkar bli grymt wedder!
Men vad i H*LV*TE det ligger ju flera cm snö ute nu!![]()
Det är ju det som är på väg upp till oss nu.

Last edited:



