Snart är det vår!

Har aldrig sett något skämmigare :D

I Sthlms området kan det bli åka av på lör om inte all snö som ska falla imorgon blir ett problem.

Nästa vecka och frammåt verkar bli grymt wedder!
:tummenupp

Men vad i H*LV*TE det ligger ju flera cm snö ute nu! :galen

Det är ju det som är på väg upp till oss nu.:mad: Vore bra om det kunde snöa av sig allt i skåne:hihi
 
Last edited:
Var precis ute och mätte och det var den djupaste "decimeter" nysnö jag vart med om(hörde på nyheterna på radion nyss).. 24cm!

Edit:det snöar fortfarande
 
Last edited:
Va ser man när man går upp idag? JO, SNÖÖÖÖ!! Allt är VITT!

Trodde vi skulle slippa skiten nu
:mad: :gnissla :huvet
 
säkert runt 10 cm nysnö som fallit småland. Inget problem i sig då SMHI lovar plusgrader fr o m imorgon med uppåt 11 grader varmt onsdag och torsdag. Men dessvärre tror jag saltbilen åker ut idag och utan mer nederbörd som spolar bort saltdammet lär väl den skiten ligga kvar länge. FAN :huvet
 
Ja, blir det en sådan här vinter till finns det inte mycket att göra. Bara att flytta!!
 
Håller tummarna för att det snöar av sig tillräckligt hos er där det är nu... vill inte ha så mycket mer av det där skiten.
 
Våren är här!

Har kört hela veckan.

Senast i går, först in till stan för lunch med farsan.
Sedan ut till Honda city i Bredden(fd Schneiders MC)
och köpte ett utmärkt helsvart Alpinestars helställ av
Jonas Schneider för det facila priset av 2700:- :tummenupp
Budgetbajking FTW!

Årets först kund som kom på hoj.
Äntligen medalj till mig. :tungan

Sedan satt jag och sprätte bort allt jävla loggor.
Skare va svart så skare va svart, basta! :D

/e
 
Våren är här!

Har kört hela veckan.

Senast i går, först in till stan för lunch med farsan.
Sedan ut till Honda city i Bredden(fd Schneiders MC)
och köpte ett utmärkt helsvart Alpinestars helställ av
Jonas Schneider för det facila priset av 2700:- :tummenupp
Budgetbajking FTW!

Årets först kund som kom på hoj.
Äntligen medalj till mig. :tungan

Sedan satt jag och sprätte bort allt jävla loggor.
Skare va svart så skare va svart, basta! :D

/e

Skönt att det finns några fler som vågar sig ut och köra trots avsaknaden av sommarväder :tummenupp
Kör du något om kvällarna/nätterna? Har märkt av att det är en faslig djävla massa is överallt, lagom kul med en högbygd mopped och sportiga däck :huvet
 
Nä nu snöar det igen :huvet
I sommar hoppas jag alla trycker ut så mycket koldioxid som möjligt så vi slipper denna innerliga väntan i framtiden! :tungan
 
Ah crap, meeera snö i dag… Jag tycker det räcker nu, vi vill köra hoj helst nu, så nu får det allt räcka. Men gläd er, det ska bli varmare under nästa vecka så hoppet finns än! :)
 
HAh, upptäckte på min morgontur idag att solen visst inte lyckats värma all asfalt än. Torrt och fint var det där den låg på, men så i en krök så var det en stor och fin isfläck. Bakänden for iväg en aning. Första gången jag känt baken åka iväg sådär.
Jaja, lagom till lunch bör iaf solen ha mäktat med att värma upp allt, så då blir det banne mig en lunchtur med.
 
Våren kan ta sig i arslet, jag åker mc ändå idag! Motocross på dubbhjul i Årsunda i det strålande vädret. :yoparty

Vår h-e:et reviderades igen nu, då det är snö och is igen:gnisslaBlir en spenderrunda med frugan till möbelaffär istället..:rolleyes:
 
För 48timmar sedan var det knappt någon snö kvar alls, nu har vi ca 1dm snö....
Vart tog våren vägen :(
 
Den mesta snön på vägen är borta nu, stora delar av vägen är torr också :)

Strålande solkenet får vi hoppas håller i sig så att snöskiten försvinner igen :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top