GSXR1100R
The older i get the faster i was
Skyll mig själv om det blir så 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
soppatorsken skrev:Öh, ja? Kan du uttrycka dig lite tydligare vad du menar?
Gör din 600:a 300 km/h, har du turbo & lustgas på den.No:46 skrev:...jag menar att medlemarna på ett sporthojs forum inte är emot att sporthojar finns!? ...det är ju själva ide´n med forumet. Att köra sporthoj. Och dem går i ca 300!!!!
...om man inte gillar att sådana cyklar visstas på gatan kanske han/ni skall leta er vidare till ett forum för gubbcyklar :kocko
Aja baja, du FÅR inte påpeka att deras inlägg är på en 14-årings uttrycksnivå. Då är du bara en nolla som försöker verka överlägsen. I verkligheten skulle du kissa på dig om du mötte dem "öga mot öga", för du är bara tuff bakom tangentbordet. Så det så. ( :kocko :kocko :kockoSilwer skrev:Kan nån svara på varför 90% av de här fartdyrkarna alltid framstår som 14 åringar när de skriver, vem tar dem på allvar i verkliga livet om de uttrycker sig så här?
De som skriver så man märker att personen tänkt till på något sätt och har några begripliga argument för sin sak kan jag absolut respektera.
Några :kocko till så stämmer det nogvalmers skrev:Aja baja, du FÅR inte påpeka att deras inlägg är på en 14-årings uttrycksnivå. Då är du bara en nolla som försöker verka överlägsen. I verkligheten skulle du kissa på dig om du mötte dem "öga mot öga", för du är bara tuff bakom tangentbordet. Så det så. ( :kocko :kocko :kocko![]()
![]()
)
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |