Snart är det dags!

NoicE skrev:
2073934 Jag ställde på i fredags, körde då igår och idag :)

Kanske inte vinner pris för mest relevanta inlägg i den här tråden, men kul för dig! Om du sedan går lite uppåt i tråden så kan du se vad den EGENTLIGEN handlar om. :3freak

:7peta :D

Kjelle skrev:
2073977 Kanske inte vinner pris för mest relevanta inlägg i den här tråden, men kul för dig! Om du sedan går lite uppåt i tråden så kan du se vad den EGENTLIGEN handlar om. :3freak

:7peta :D

HAha, jo jag skrev i fel tråd :rofl
Trodde jag var i "nu kör vi hoj tråden!" ...inte lätt alltid

Men det är ju lugnt, det är ju inte du som ska byta efternamn ;)

Vi tänkte faktiskt båda anta efternamnet Ozdemiroglu-al-Kalif. Det blir ju så mycket lättare när vi ska söka jobb! :3freak

Kjelle skrev:
2075749 Vi tänkte faktiskt båda anta efternamnet Ozdemiroglu-al-Kalif. Det blir ju så mycket lättare när vi ska söka jobb! :3freak
Jag tycker att det lät vackert också.
Själv har jag bytt till Azis gibril-Shé
Passáde så bra till David tykte jag.
:näsblod

Något som HAR med Kjells wedding att göra är att det nu är mindre än en månad kvar, och SÅÅÅ mycket praktiska prylar kvar att få att funka....<stor, röd tokstressad-smiley>

Kjelle skrev:
2102244 Något som HAR med Kjells wedding att göra är att det nu är mindre än en månad kvar, och SÅÅÅ mycket praktiska prylar kvar att få att funka....<stor, röd tokstressad-smiley>
när kommer svensexan då?? har du tid med det kjelle? kommer du verkligen ha tid med 2 dagars bortfall?? va va va!! :hihi

Det enda som räknas är att ringen hamnar på fingret, resten är lyx för att impa på svärmor. så fokusera på det viktiga, din och frugans kärlek till varandra :tummenupp

Last edited:
crashtestdummy skrev:
2110302 när kommer svensexan då?? har du tid med det kjelle? kommer du verkligen ha tid med 2 dagars bortfall?? va va va!! :hihi

Det enda som räknas är att ringen hamnar på fingret, resten är lyx för att impa på svärmor. så fokusera på det viktiga, dig och frugans kärlek till varandra :tummenupp
:rofl :rofl :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back