Snart är det dags!

På tal om inget, men ändå om just bröllopnatten...

...om ni låter era fagra kroppar vara i en vecka (eller månad om ni inte är så aktiva, eller from. nu kanske :gnissla ) så kommer ni nog vara rätt så sugna på själva bröllopsnatten. Du kan se det här som mitt februaritips :p

Själv ska jag vara bestman i maj, de kan du gärna få tipsa mig nåt om.

Lycka till med allt!

Mark skrev:
...om ni låter era fagra kroppar vara i en vecka (eller månad om ni inte är så aktiva, eller from. nu kanske :gnissla ) så kommer ni nog vara rätt så sugna på själva bröllopsnatten. Du kan se det här som mitt februaritips :p
jag skulle nog vilja säga då, att om man nu måste vänta med att tömma pungen för att gå igång på sin tjej som man sk agifta sig med så BÖR man nog tänka över saken :D

blom skrev:
att om man nu måste vänta med att tömma pungen för att gå igång på sin tjej som man sk agifta sig med så BÖR man nog tänka över saken :D
Tanken att man kanske är jävligt trött efter att ha varit nervös/uppjagad/uppstressad en hel dag i obekväma skor och kläder har inte slagit dig?

Numera är det många som helt enkelt skiter i att ha sex just den kvällen för dom är så slitna. Vill man dock se till att blir jufsa den kvällen så är de nog bra att avstå några dagar innan. Så är det :)

Mark skrev:
Tanken att man kanske är jävligt trött efter att ha varit nervös/uppjagad/uppstressad en hel dag i obekväma skor och kläder har inte slagit dig?
då får man väl förfan se till att ha bekväma skor på sig om man nu ska kunna spruta ballen ren på kvällen.. men det är ju lite olika hur man ser det de där ;)

blom skrev:
då får man väl förfan se till att ha bekväma skor på sig om man nu ska kunna spruta ballen ren på kvällen.. men det är ju lite olika hur man ser det de där ;)
Är det inte bra om hon som man ska spruta på oxå har bekväma skor då?

Några bekväma bröllopsskor till en tjej har jag då aldrig hört talas om.... :4skrika

Mark skrev:
Är det inte bra om hon som man ska spruta på oxå har bekväma skor då?

Några bekväma bröllopsskor till en tjej har jag då aldrig hört talas om.... :4skrika
nej älskling jag orkar inte sära på mina ben ikväll----varför inte?------ mina skor var så obekväma :)

Hur går det doktorn??? får ni det att gå ihop??

Vi fick våran vin lev igår så nu står det 9 lådor JP här hemma

blom skrev:
smuggelvin förmodar jag :) alla köper JP låder för otroligt låga priser :tungan

jaja inte betalar man mer än nödvändigt 9 lådor gav jag 1500 spänn för hem kört till dörren, kostar väl 68 spänn flaskan på apoteket

TERMINATOR skrev:
Hur går det doktorn??? får ni det att gå ihop??

Vi fick våran vin lev igår så nu står det 9 lådor JP här hemma

Jodå, det är väl någorlunda under kontroll. Det mesta är fixat, faktiskt. Återstår att pynta för middagen och festen. Vi håller en ganska tight kontroll på drickat (det vi bjuder på, alltså) för att det hela inte skall urarta FÖRE efterrätten.

För dom som vill satsa hårt ändå är ju förstås baren öppen, men då får dom pröjsa själv.

Tror att det skall gå att hålla budget, trots allt.

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back