Rammstein
Bättre fly än illa fäkta.
Har testat köra ifrån dom med bil en gång och det gick bra....tills...behöver inte gå in på detaljer
![]()
Johooodå!! Det behöver du visst

Får höra nu

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har testat köra ifrån dom med bil en gång och det gick bra....tills...behöver inte gå in på detaljer
![]()
Johooodå!! Det behöver du visst![]()
Får höra nu![]()
Poliser har tyvärr lika mycket fel och brister som oss andra förutom att dom har makt och inte behöver följa lagen själva så det mest problemfria är att försvinna så fort som möjligt när dom vill nåt.
jag instämmer jag vill oxå höra![]()
Johooodå!! Det behöver du visst![]()
Får höra nu![]()
jag instämmer jag vill oxå höra![]()
sen skäms jag lite för vad som hände exakt när jag blev av med körkortet den kvällen....
Kära Gösta, du har i princip rätt i det du säger. Däremot om du skulle se mig ute på vägarna skulle du lägga dig bakom mig med förhoppning om att jag skulle lyfta på rumpan och vicka lite sexigt på den samt att du eventuellt skulle få en glims av konturen av Juggegurkan, tight insvept i mitt trånga skinnställ.
ett jäkla gnäll om din juggegurka i massa trådar, de polarna som skryter mest om sina pittar har de minsta när man väl fått syn på den. Så du har nog en liten saltgurka![]()
Ingen som sagt att den är stor.....bara jävligt effektiv
Sen tror jag inte att du har den effekten på dina kompisar.....att de skulle bli stora och granna då de fick syn på dig![]()
Hört talas om dubbelmacka?
stannar ALLTID oavsett vilken hoj jag skulle köra!!!
är inte tillräckligt dum för att riskera mitt liv eller ANDRAS liv. vill inte hellre riskera å gå miste om mitt framtida yrke heller
Beror lite på vad man stannas för.. har jag legat på E4an i 250 blås så skulle det ju kvitta om jag smet, lappen skulle jag inte se på länge.. Men är det en mindre förteelse stannar jag hellre![]()
Vet jag att jag får behålla körkortet så kanske jag stannar å surrar lite med dem.
Annars är det rullen som gäller...
mjaa, allting är ju som bekant, relativt, och sålunda i denna tråd också. frågan som är ställd, är ju kopplad till en 'medvetenhet' och kräver då också att man verkligen har sett polisen i backspegeln MEN framförallt att 'farbror blå' (som de populärt kallas för) verkligen är ute efter 'MIG'.
för om man nu ser dem i backspegeln, ska jag då automatiskt tolka det som att det är just MIG de är ute efter? hur vet man egentligen att det förhåller sig så? det kan vara en utryckning till och för någonting helt annat.
så frågan borde ju isåfall formuleras på följande sätt:
hur ska jag, som levande och tänkande organism (helst i kombination med varandra), agera och reagera ifall jag ser 'farbror blå' i backspegeln och VET att det är mig de är ute efter (och detta vet jag för att 1. de har meddelat mig detta via starka högtalare men också 2. en polisenhet framför håller upp textskyltar om att polisenheten bakom är på 'jakt' efter nämnd person samt 3. längs med färdvägen har all annan trafik stoppats upp via avancerad 'nästan alien' teknologi förutom själva hojföraren)?
allt detta är dock oväsentligt ifall man som sagt inte är medveten om polisens existens på färdvägen och kan då fortsätta vara en levande och tänkande organism.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |