Snacka går ju...

Vd gör du när Polisen syns i just din backspegel?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
kortfattat, funkar det inte med våld så använder man polisvåld

mjaa min käre jugoslaviske minigurka, det ska egentligen vara zigenarvåld för att ha någon som helst effekt (ej motoreffekt tex).

och bortom den vanliga horisonten, kan jag se att det kan komma att krävas mer än bara sådant våld, det som i forskningskretsar kallas för 'Generell Retarderad Anti Apati' eller G.R.A.A. som det också förkortas. Du vill inte råka ut för G.R.A.A.

mer om det i en framtida tråd och hur G.R.A.A. kan påverka förare i en negativ aspekt vid framförandet av sitt fordon.

Vilken tur att jag råkade vara vaken och via SH komma till insikt.
G.R.A.A, det är grejer det! Vi väntar med spänning på det ämnet!

Vilken tur att jag råkade vara vaken och via SH komma till insikt.
G.R.A.A, det är grejer det! Vi väntar med spänning på det ämnet!

min käre tito (nej inte han i jackson 5), G.R.A.A. kan få dig att vara vaken större delen av ditt liv om du mot all förmodan skulle drabbas utav det. själva sjukdomsförloppet är inte riktigt kännt ännu bland forskare men man vet att det finns en slutgiltig stadie som då heter G.R.A.A.H.

i och med att jag har kontakter i forskarvärlden, delar jag naturligtvis med mig av de nya rönen, som likt en trubadur spelandes på sin luta i, bliva uppskattad av sina fränder (alltså det jag säger här kära sh medlemmar är att ni uppskattar kunskap och information), sålunda kommer ni snart bliva upplysta och kunniga inom ett område ni för tillfället agera som vore okunniga apor.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D