Snabbast någonsin på Anderstorp?

Se: 1987, 1992 och 1998.
98:an var snygg :)

Själv är jag väldigt svag för Rossis Laguna Seca M1 :drool

yam-deco-01-1280-960.jpg

och här är en 92:a tillsalu (auktion den 21 oktober)

mycke pengar blir det nog:D
http://www.bonhams.com/cgi-bin/publ...ailsNoFlash&iSaleItemNo=3718132&iSaleNo=15321

Estimate: £35,000 - 38,000
"With only very limited electronic aids available to ameliorate the strokers’ often vicious power delivery - and these only in the class’s final few years – supreme throttle-control skill was required to avoid the sickening high-sides that were an all too regular occurrence. Get it wrong and the result almost always involved a painful close encounter with the tarmac and a trip to the Clinica Mobile. By comparison, today’s Moto GP stars have it relatively easy thanks to a combination of electronic traction control, ‘ride by wire’ throttles and other computer-controlled devices."

:mattias

he he...förstod vart det skulle gå

men häftig hoj (vad körde Stiggy för årsmodel?????????)

Last edited:
porr
12_enzin.jpg

Den där hade verkligen gjort sig på vilket konstmuseum som helst, och inte minst i mitt vardagsrum!:bow

Undrar hur fort du skulle ta dig runt ett varv med din übergubbiga Deauville?
Dom snabbaste som nämts här skulle säkert ha tid att stanna utefter banan, bajsa och ändå vara före i mål.

Den där hade verkligen gjort sig på vilket konstmuseum som helst, och inte minst i mitt vardagsrum!:bow
Tänk att dra igång den en fredagskväll! Vilken partymusik :rock :rock :rock

HiFi på riktigt hög nivå!

Tänk att dra igång den en fredagskväll! Vilken partymusik :rock :rock :rock

HiFi på riktigt hög nivå!
Ha ha, fan vad grymt. Med ett slags joystick-kontroll så att man kan dra den genom hela växellådan också.

"BABABABABABABABABAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!"

Vore rätt ku att se grannens min när man öppnar dörren vid ilsken påringning och samtidigt har fått gashäng i vardagsrummet.

:D

De har väl redan släppt den där på CD? :rolleyes:
Om man inte fattar det roliga, beror det på att man är dum i huvudet eller kan det förklaras av att man inte hört CD:n i fråga :confused:

he he...förstod vart det skulle gå

men häftig hoj (vad körde Stiggy för årsmodel?????????)

Om jag inte minns fel så var den så gammal som -95 men uppdaterad ( eller som han själv uttryckte det " Bonnatrimmad " ), i grund ochh botten en ROC yamma som kallades Sabre V4 , ej att förväxla med Saab V4:) .

Den var ju redan 01 klart föråldrad och teamets resurser var inte stora, sex poäng blev det ändå.

En av Stiggys avlagda hojar dök upp i ett sista ryck på Donington, tror det var -03, när WCM fått sin första generation fyrtaktare underkända pga plagiering av R1, och WCM stog utan hojar till sitt hemma grand prix.

David de Gea och Chris Burns fick var sin gammal 500 tvåtakt för att teamet öht skulle kunna ha något att köra på. En av dessa var Stiggys gamla hoj.
Sen var det väl absolut färdigåkt med japanska tvåtaktare i stora klassen.

http://www2.motogp.com/en/motogp/in...tname=GBR&section=gps&menu=archive&option=wcc

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...