Snabbast någonsin på Anderstorp?

Om man inte fattar det roliga, beror det på att man är dum i huvudet eller kan det förklaras av att man inte hört CD:n i fråga :confused:
Lyckliga du, som inte förstod. Tycker inte du är dum alls.
Du har alltså inte hört den där groddj-veln? Gick ju som plåga i radio, hemsidor och mobiltelefoner. Någon kille som lite speed:at härmar en tvåtaktsmotor. "Ba-ding-ding-ding, ba-bap-bap-bap, Brrrrrrrraaaaaaaaa, wheeeeiiiiiiiiiii" osv.

Köp inte skivan iaf., den borde förbjudas!

Kan bero på att man inte tycker liknelsen mellan en NSR 500 och en "crazy frog" är så hysteriskt kul.
Nä, det här var ju humor på en helt annan nivå. Referensen till grodan är bara barnslig, men att köra en tvåtaktare med joystick i vardagsrummet för att reta grannen är riktigt intellektuellt roligt. :rolleyes:

På din kommentar skulle man kunna tro att jag hädat och satt en tvåtaktare som rondellhund eller något... :gnissla

Last edited:
Förlåt för lite OT men vad använder ni för program när ni ser på den här? Har provat med VLC, Media player och winamp, men jag får bara ljud...:(

/M

Min version av VLC hette 0.8.6a, fixade en som heter 0.8.6c. Då funkade det! :)

Förövrigt har det här blivit en mycket konstig tråd...men vem är egentligen förvånad?

/M

Vet inte om det skrivits men det sägs att Kenny Bräck körde på 1.17.x med någon F3000 för något år sen. Om det nu stämmer så borde det vara snabbast någonsin, dock inget officiellt rekord då det bara var ett test.

Last edited:
Snäääällla kan jag inte också få vara med och kasta lite paj tillsammans med de riktigt tuffa pojkarna i Racingforumet....

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...