Snabb Hjälp Behövs

blom skrev:
tråden handlar om vilken hoj termo ska köpa. kolla vad du skrev.. du tycker att det är bättre med det om man rejsar.. ja det kanske du tycker men nu ska ju inte termo rejsa så då kan det ju kvitta.. ungefär det jag syftade på :pannkyss
Det jag skrev syftade _bara_ på din kommentar om att riktiga män kickar vilket _jag_ tycker är fel.
Som exempel använde jag HVAs nya crossar eftersom jag antog att du borde hålla med om att de som kör dem ÄR män!?
Som vidare argument skrev jag att _jag_ tycker det är bra med elstart även vid rejsing. Detta har alltså inget med rullatorns hojval att göra. Comprende?? :pannkyss

Supermoto skrev:
Det jag skrev syftade _bara_ på din kommentar om att riktiga män kickar vilket _jag_ tycker är fel.
Som exempel använde jag HVAs nya crossar eftersom jag antog att du borde hålla med om att de som kör dem ÄR män!?
Som vidare argument skrev jag att _jag_ tycker det är bra med elstart även vid rejsing. Detta har alltså inget med rullatorns hojval att göra. Comprende?? :pannkyss
aha då är jag med

Personligen är jag av den bestämda åsikten att det är direkt patetiskt att plocka bort elstarten när den finns. :kocko

Den lilla vikt de sparar är inget som vanliga amatörer lider av.
Och för en som ska ha hojen till normalt vardagsbruk blandat med "inspirerad körning" finns ingen anledning att välja en hoj utan elstart.

Ok, kanske är manligt att kicka men hur ball är man utanför korvmojjen när skiten inte startar då?
(Dessutom finns det ju kick även på de motarder som har el. så man kan ju kicka ändå om det nu ska vara så jävla viktigt).
:)

Frågan här är ju ändå vilken modell som passar Terms användningsområde.

Jag har fått ett tips om en Yamaha TTR-motard. Den skulle nog funka fin-fint för honom. :tummenupp

att jag ska ha en motard är helt klart men inte nu, jag ska ha en gathoj till innan jag byter

blom skrev:
akoras polare, han hjälper tydligen till och köper sina hojar där
ahaaaaaaaaaaaaaa :)
Kan vara bra att veta.....

TERMINATOR skrev:
sådär då är man hoj lös men ska kolla på en gixxer 750 -99 i morrn
det är trevliga hojar, fast mer frammåtlutad än falocon skulle jag tro... och med tanke på dina klena handleder så :D .. hoppas du hittar en du gillar.
Newseed kan dom utan och innan om den går sönder för dig också.. det är bra.
:tummenupp

hehehe fin, lika bra skick som falcon :tummenupp bara 1200 mil

Bifogat

• 1086597218.jpg
    1086597218.jpg
    119.2 KB · Visningar: 41
Det var som fan...

Hoppas du blir nöjd Johan :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa