SMC-kursen med stort K Kemora 2011!

Hmm jag anar att ni babblade hela natten tills ni somnade sittandes totalt utmattade?? Skulle ju faktiskt vara synd att missa ert babblande i sommar....;)

Precis så, vilket innebär att du måste sätta fart nu och se till att du kan komma dig till Finland:tummenupp

Status idag: 15 platser kvar!!Och det har bara gått 4 dagar:tummenupp

Status idag onsdag: 12 platser kvar bara!!

Antal lediga platser idag torsdag 10 st av 85 st!:tummenupp

Tänk på att om det blir fullt ,vilket det blir inom några dagar. Så lönar det sig att stå kvar i reservlistan, då det alltid är någon som blir tvungen att hoppa av eller får något förhinder.:tummenupp

Krimt, jag misstänker att solen kommer skina hela veckan. :)

Antal lediga platser idag torsdag 10 st av 85 st!:tummenupp

Tänk på att om det blir fullt ,vilket det blir inom några dagar. Så lönar det sig att stå kvar i reservlistan, då det alltid är någon som blir tvungen att hoppa av eller får något förhinder.:tummenupp
Nu då, är det slutsålt?

Bokade nyss och det står fler än tio platser lediga.
Men det blir säkert fullt snart..

Nix!! 8 lediga platser nu idag söndag!!:) Så passa på att få en ordinarie plats!

TL Per

Jag måste fråga innan jag bokar. Får man använda sig av en renodlad banhoj? Eller måste den som vanligt passera svenska besiktningen?
Kom gärna med svar innan de är slutsålt :)

Jag måste fråga innan jag bokar. Får man använda sig av en renodlad banhoj? Eller måste den som vanligt passera svenska besiktningen?
Kom gärna med svar innan de är slutsålt :)
Den måste vara besiktad o förs. Men i vilket utförande den är spelar ingen roll. Se till o skruva dit en nummerplåt bara.

Den måste vara besiktad o förs. Men i vilket utförande den är spelar ingen roll. Se till o skruva dit en nummerplåt bara.

Tja tejpa dit den går också bra!:tummenupp

Tanken var som vi tidigare nämnt att vi skulle köra Steg 5 & 6 på Kemora detta år. (Där får man köra med rejs eller standardhojar)
Men då det var osäkert med antalet intresserade och det ekonomiska, så får vi vänta till nästa år 2012 med Steg 5 & 6:Bugar

Per

Last edited:
Men då det var osäkert med antalet intresserade och det ekonomiska, så får vi vänta till nästa år 2012 med Steg 5 & 6:Bugar

Per

Då har man nått att se fram emot nästa sommar också då.
Kommer börja plugga lite nu, så får se hur mycket soppa pengar man har att köra upp i sommar till och från bana, kanske får sitta på trampcykeln istället, men jag kommer och hälsar på er om jag inte följer med och kör på andra ställen än kemora :tummenupp

Tjepa låter bra, men har ingen plåt att tejpa... någon som har en plåt till en R1 -04 att låna ut :)

Status idag tisdag: 4 platser kvar!!!:tummenupp

Vem bokar dom sista ordinarie platserna på Kemorakursen?

TL Per

Last edited:
Suck för utlandsresa, Har iallafall bokat idag :huvet.... får se om jag kommer med på min reservplats

Jag begriper inte hur det skall gå till, men jag är iaf anmäld omifall att det kanske kan gå att lösa. Om inte annat har roffe_s fortfarande inte förklarat soppamappningen i hojen. Du lovade berätta roffe..om jag bjuder på Minttu i Bastun kanske det kan lossa tungan lite?

675 och Kemora..kan det bli bättre?

Skulle möjligen vara om Ezzo kan sluta köra om mig på insidan och sedan peka ner på curbsen med högerhanden och göra en massa andra tecken samtidigt som han kör ifrån mig..

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman