SMC-kursen med stort K Kemora 2011!

Men du lovade ju att kameran inte var på....
Asså, jag missupfattade handboken, jag trodde att den röda lampan var för att den var avstängd. F´låt...

Välkomna, det blir nog bra ska Ni se:tummenupp . På vägen dit och hem planerar Ni förslagsvis in matstoppet i Torneå - Turkinpippuri , portionerna är... eh, ska vi säga väl tilltagna? :)

I övrigt är det bara frasen "Ei sinappi" som behöver framföra när något tillagat ska serveras...

Japp då var man anmäld till sin första bankörning, ska bli kul(tror ja då:))

Men jag får ju gott sällskap av 4 polare till som oxå är "oskulder" ..

Nä nu jävlar bokar jag. Det ekonomiska får lösa sig självt på något vänster.

Men vad ska man välja för grupp? Medel är ju ett relativt begrepp men jag känner mig då i alla fall lite hemma på banan så lugn känns ju fel? :va

Kan ändras på plats?

Last edited:
Heja:tummenupp Förresten kanske vi ses redan på MC-mässan, Hr H.oppe och undertecknad gör i alla fall människobyn osäker under lör - sön:)

Grupp fixas på plats, Kemora-kursen körs med lugn, medel, snabb och supersnabb grupp. Hamnar någon fel går det att byta, men visst platsar Du i medel...

Nä nu jävlar bokar jag. Det ekonomiska får lösa sig självt på något vänster.

Last edited:
Heja:tummenupp Förresten kanske vi ses redan på MC-mässan, Hr H.oppe och undertecknad gör i alla fall människobyn osäker under lör - sön:)

Grupp fixas på plats, Kemora-kursen körs med lugn, medel, snabb och supersnabb grupp. Hamnar någon fel går det att byta, men visst platsar Du i medel...

Kul kul. Får väl surra lite och titta på hojar då kanske. :tummenupp

Vad gäller grupperna: OK!

Hur är det med maskinen man registrerar på sidan då? Det är osäkert om min kommer stå klart till körningen med besiktning och allt sånt så jag tänkte boka in Yamaha:n. Är det omöjligt att byta fordon efter att man bokat in sig eller går det att ordna i efterhand (om hojen skulle vara "klar")?

Trevligt då kanske vi kan byta några ord! Jag ämnar besöka mässan på lördagen...:)

Fille, käre vän, Hoppe krymper i tvätten denna vinter och kommer enligt vanligtvis välunderrättad källa att jaga nytt skinnställ på Lelles barnavdelning under mc-mässan:rolleyes:

Han påstår dessutom att han tänker börja använda både växellåda och broms. Oh behave, bäva Californien (eller Kemora Rata då)...:brinnerup

Det blir mycket att prata om i bastun...:)

PM:ar över mobilnummer, vi flyger ner lördag morgon. Vill det sig väl ses vi i någon obskyr avdelning för ärrade, luttrade och cyniska gentlemen...

Skaru snacka runt hojen i år igen eller har du tänkt börja köra i år?:)

Anmäl den Du tror Du kommer att ha med Dig, blir det den andra går det utmärkt att ändra vid inskrivningen:)

...Hur är det med maskinen man registrerar på sidan då? ...

Last edited:
Va kul att ni har vaknat ur er norrlänska vinterdvala!!:krama

Vi har aldrig somnat Per, det skulle du vetat om du hade varit kvar på våran bastu/filmvisnings/tittapåRoffesfabrik/skitsnackskväll förra helgen:tummenupp

Vi har aldrig somnat Per, det skulle du vetat om du hade varit kvar på våran bastu/filmvisnings/tittapåRoffesfabrik/skitsnackskväll förra helgen:tummenupp

Okej då! Jag bangade flåt:krama

Såg att du fått plats på kursen:tummenupp

För den som inte bokat plats ännu, så finns det ett gäng platser kvar ännu!:yoparty Närmare bestämt 22 platser kvar just nu!! 63 bokade:)

Med tanke på tidigare år så lär platserna ha gått innan onsdag/torsdag!?
Så fundera inte för länge innan du bokar din plats!!

4.800:- för 4 dagars kurs på en fantastisk stor och rolig bana inklusive boende 4 nätter (söndag till torsdag), frukost 4 morgnar, lunch 4 dagar och fika/snacks 4 dagar!!! Och framför allt drygt 20 st duktiga SMC-instruktörer:banana

Välkommen Per

Last edited:
Känns långt borta när man tittar ut på snön och på hojen i garaget.

Å andra sidan blir det bara ljusare och ljusare om dagarna. Snart är det vår. :tummenupp

Status idag måndag antal lediga platser 17 st kvar av 85 st!!

Fundera inte för länge!!:)

Mvh TL Per

Back