Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Visst blir det sol den 17/8?
Visst blir det sol den 17/8?
Klart det blir! Tänk på att smhi ibland inte ens vet vad som händer nästa timme så även om det regnar så syns vi!![]()
Tänkte ev anmäla mig i morgon efter närmare koll av vädret. Hur funkar det då med betalning??
Går det att betala kontant eftersom ev kortbetalning inte visar sig förstän på tsdag??
Sen fanns det bara steg 1 att välja på fast det stod på dom övriga att det fanns mer än 10 platser kvar.
Självklart gör jag det
Vad är grejen med "stegen" ?? För på samma sida kan man välja snabb lugn eller medel.
Har du gått något steg tidigare?
Du måste ha gått steg 1 innan man får gå steg 2 o.s.v. tror jag.
Jag har gått steg 1 & 2 i år och kan välja alla steg utom 4 i bokningen.
Dessutom tror jag att man måste ha blivit "godkänd" i varje steg = fyllt i utvärdering av kurs som man deltagit på.
Någon kunnig SMC-person kanske kan bringa lite klarhet![]()
Jag bokade precis plats på söndag och betalade med kort... kommer det bli problem? Stod ingenting om att det tar flera dagar för betalningen att synas![]()
Har för mig att jag gjorde nåt liknande nån gång.. Då tog dom bara mina uppgifter en gång till när jag var på plats för att kunna skicka en faktura om det hade varit så att jag INTE betalt..
Carnivore kan säkert svara på exakt hur man löser det om han ser tråden.
Hursomhelst så lär det lösa sig.![]()
Jag bokade precis plats på söndag och betalade med kort... kommer det bli problem? Stod ingenting om att det tar flera dagar för betalningen att synas![]()
Försöker att anmäla mig men det går inte att betala med kort. Står att det uppkommit ett okänt fel, går det att betala kontant på plats, eller faktura i efterhand?
Jag fick en faktura när det hände mig.
Edit: Förresten tack för idag, grymt rolig dag och jag har nog aldrig kört bättre!
Tack för en otroligt skön dag (trots regn)
Som vanligt var det bra organiserat, riktigt bra käk och sköna människor. Extra stort tack till instruktör Matts!![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |