Klart det är en bra ide! Varför skulle det vara dåligt?![]()
Vet inte, inte så rutinerad på SMC kurser! Men nu är jag anmäld till båda dagarna i alla fall, woohoo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Klart det är en bra ide! Varför skulle det vara dåligt?![]()
Är det en bra idé att boka båda dagarna? Gå steg 2 på lör o 3 på sön?
(Borde ha råd eftersom jag slutat med räkmackorna på Rosen.)
Vet inte om det är dig jag svarat på via mail men skriver här med.
Det är absolut en bra grej, tycker själv att två dagar i rad ger mer än en dag, har alltid kört så själv när jag gick som deltagare.
Ja det är för jävla synd att vi inte får åka där lite oftare mitt under sommaren, men jag förstår dom som bor i området med.
Sjukt rolig bit asfalt det där![]()
Jag förstår däremot inte de som bor i området.Möjligen de få som bodde där innan motorväg och flygplats byggdes...
Själv valde jag att inte bo vid en motorväg och/eller flygplats men jag är ju lite annorlunda...![]()
Sjukt egentligen.. att man redan börjar se "slutet av säsongen" i banbokningarna, känns som det knappt börjat.. Och lika sjukt att det bara är en helg kvar på ATT.. den lär inte jag missa iaf.![]()
Sjukt sugen men bokat mälaren runt på lördagen... Många som ska köra på söndagen?
Eller så 'köar' du mälaren runt och kör ATT på söndagen
Jag kan tycka att det kan vara 'roligt' att ha gjort det en gång i sitt liv.
Vi som inte är så gamla som du är har ju dock gott om tid till att skjuta upp mälaren runt till nåt år när den inte krockar med ATT![]()
Så länge du inte har kromslädefladdrandestyrfransar och inte kör mer än 50 mil på gata om året![]()
Vore det dock inte lite intressant för SMC att ha en "kromslädedag/kurs"... Det är väll vad som utgör majoritet av alla hojar i Sverige?
(minimum krav borde då vara 1200cc med obefintliga bromsar igen markfrigång och 95 db eller mer på tomgång)
Vore det dock inte lite intressant för SMC att ha en "kromslädedag/kurs"... Det är väll vad som utgör majoritet av alla hojar i Sverige?
(minimum krav borde då vara 1200cc med obefintliga bromsar igen markfrigång och 95 db eller mer på tomgång)
Kanske egentligen borde ställa frågan i SMCs forum, men jag är lat så jag slänger in den här
Jag har inte kört någon BKK tidigare och är anmäld till ATT lör + sön steg 1 och 2, men kanske hinner med att köra en eller två dagar på Gotland Ring veckan innan. Om jag hinner det kommer jag att avverka iaf steg 1 på Gotland. Tror ni det finns möjlighet att ändra till högre steg på ATT när man kommer till Arlanda i så fall?
Det brukar gå att lösa på plats, även om det underlättar att folk är anmälda i rätt grupp
Men som sagt, brukar inte vara nått problem.
Så länge du inte har kromslädefladdrandestyrfransar och inte kör mer än 50 mil på gata om året
Då får du köra i det steget du anmält dig![]()
Hade en kille på en custom med aphängsstyre på Mantorp när vi körde Filip Backlundsdagarna och han var verkligen eld o lågor efteråt... ja, på ett bra sätt alltså.
Och sen har vi haft några customhojar även på andra ställen, även ATT, och de har vad jag vet alltid kommit därifrån med ett stort leende på läpparna.
Men som Maud skriver, de är svårflörtade de där customåkarna.![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |