SMC kurs på Arlanda Test Track 17-18/8

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
I augusti är det dags igen, då kör vi kurs på underbara Arlanda Test Track igen. :)

Det har redan börjat trilla in bokningar och med prova-på-dagarna vi hade så kan jag tänka mig att dessa dagar kan bokas på ganska friskt så vill ni komma med så tveka inte utan boka nu medans det finns plats. :)

Här kommer länkar för att boka.
Lördag 17/8: https://www2.svmc.se/school/anmalan/441
Söndag 18/8: https://www2.svmc.se/school/anmalan/442

Vilket jäkla moment 22.. vill inte att det ska bli Augusti, för då börjar sommaren lida mot sitt slut.
Men samtidigt så vill jag återigen köra på ATT. Ska bli jäkligt kul hursomhelst! :yoparty

Ja det är för jävla synd att vi inte får åka där lite oftare mitt under sommaren, men jag förstår dom som bor i området med.

Sjukt rolig bit asfalt det där :tummenupp

1800 spänn...är det ett skämt eller?

Den är värd det...enbart för banans kvaliteér.

Sett till totalekonomin för de i närheten av banan lär det vara billigare att köra på ATT, än att krångla iväg till Gelleråsen (som jag tycker är GRYMT mycket sämre för ren kurvträning än ATT för övrigt, och då har vi inte ens börjat prata om underlaget...).

1800 spänn...är det ett skämt eller?

Stockholmspriser, både banhyran och ambulansen är tunga poster i budgeten på ATT kurserna.

Men totalpriset om man bor nära stockholm och vill gå SMC kurs är ändå fördelaktigt som sagt.

Och man får många kurvor per krona, så vill man träna kurvtagning är den oslagbar.

Suckar över att jag tror att det är extremt dåliga datum... Finns det några diskussioner om någon mer halvdag i år? Försöker ni få fler körningar tills nästa år? Om man bara kör halvdag (alltså inte två halvdagar) kanske dom griniga grannarna klagar mindre? Kanske att man lägger på någon tia på priset och ger grannarna lite vin/öl innan körningen så de ser detta som något positivt? :fyllisar

Suckar över att jag tror att det är extremt dåliga datum... Finns det några diskussioner om någon mer halvdag i år? Försöker ni få fler körningar tills nästa år? Om man bara kör halvdag (alltså inte två halvdagar) kanske dom griniga grannarna klagar mindre? Kanske att man lägger på någon tia på priset och ger grannarna lite vin/öl innan körningen så de ser detta som något positivt? :fyllisar

Boka nu och sluta gnälla :crash Nu har du ju lärt dig banan, eller hur? :hihi

Boka nu och sluta gnälla :crash Nu har du ju lärt dig banan, eller hur? :hihi

Käften! Fan jag såg ju inte dig på halvdagarna och rörken / tuvängen har du också gömt dig från... Funderar dock på karlskoga igen första helgen i aug men vi får se, budgeten talar för att det inte blir av. Skrev att jag tror att det var dåliga datum, måste kolla upp det lite noggrannare. Men har du redan bokat eller vadå? Vilken dag? Snabb grupp hoppas jag!

Käften! Fan jag såg ju inte dig på halvdagarna och rörken / tuvängen har du också gömt dig från... Funderar dock på karlskoga igen första helgen i aug men vi får se, budgeten talar för att det inte blir av. Skrev att jag tror att det var dåliga datum, måste kolla upp det lite noggrannare. Men har du redan bokat eller vadå? Vilken dag? Snabb grupp hoppas jag!

Har varit massa annat som krockat med bandagarna. MEN nu är det semester :yoparty ska definitivt till Gelleråsen en sväng till, vet inte vilken dag bara. ATT ligger också högt på listan. Jag hör av mig när jag bokat så är det bara hänga med.

Dessa datum är det vanliga kurser som gäller.

Ca 1,5 månad kvar till säsongens sista körning på Arlanda Test Track. :)

Sjukt egentligen.. att man redan börjar se "slutet av säsongen" i banbokningarna, känns som det knappt börjat.. Och lika sjukt att det bara är en helg kvar på ATT.. den lär inte jag missa iaf. :yoparty

Sjukt egentligen.. att man redan börjar se "slutet av säsongen" i banbokningarna, känns som det knappt börjat.. Och lika sjukt att det bara är en helg kvar på ATT.. den lär inte jag missa iaf. :yoparty

Mmm, håller med.

Men innan dess skall man nog hinna med några mil... synd bara att jag har lite mekande att göra innan jag kan köra gata men men, det skall ordnas på lördag har jag tänkt.

Då var lördagen bokad och klar! Ska bli sjukt kul och jag ser fram emot en härlig dag med mycket sol och sköna lirare i depån. Vi ses där!

Last edited:
Är det en bra idé att boka båda dagarna? Gå steg 2 på lör o 3 på sön?
(Borde ha råd eftersom jag slutat med räkmackorna på Rosen.)

Back