Slipon till ZX6R -04?

NikkeA

Ny medlem
Gick med
6 May 2012
Hoj
ingen :(
Jag har köpt mig en zx6r -04 nu. :hihi
Tycker den låter så otroligt tråkigt original!

Och jag hittar inte så många sidor med shyssta "korta" slipon till just min modell?!

Några som vet om några sidor med shyssta priser? :gråta

Ska du handla billigt så är det oftast e-bay som gäller.
I alla fall enligt min erfarenhet.

Ebay tyskland/UK/US? Vilka har bäst marknadsvärde och gett bäst erfarenheter?

Har inte riktigt koll vart man i dagsläget får mest för pengarna, men jag har rakt igenom bara gott att säga om Dyyyskland :)

Har själv kollat en hel del på slip-on till den här modellen. Jag tror att ett MiVV-slipon kan vara rätt trevligt och de billigaste hittar du på ebay från den här säljaren:

http://www.ebay.co.uk/sch/m.html?_nkw=636&_sacat=0&_odkw=&_osacat=0&_armrs=1&_ssn=mototopgun

Säljaren finns i Italien vilket inte tillför någon tull eller moms.

Ett annat alternativ om du vill komma undan lite billigare och klarar dig utan en insats (baffle) så kan du kika på Delkevic's UK-sida, de har en kort variant i GP-uförande i kolfiber-look eller polerad metall, 225mm något heter den å går på ca 1600 med frakt till Sverige :tummenupp

Har själv kollat en hel del på slip-on till den här modellen. Jag tror att ett MiVV-slipon kan vara rätt trevligt och de billigaste hittar du på ebay från den här säljaren:

http://www.ebay.co.uk/sch/m.html?_nkw=636&_sacat=0&_odkw=&_osacat=0&_armrs=1&_ssn=mototopgun

Säljaren finns i Italien vilket inte tillför någon tull eller moms.

Ett annat alternativ om du vill komma undan lite billigare och klarar dig utan en insats (baffle) så kan du kika på Delkevic's UK-sida, de har en kort variant i GP-uförande i kolfiber-look eller polerad metall, 225mm något heter den å går på ca 1600 med frakt till Sverige :tummenupp

Tusen tack! :yoparty

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...