Slödder

Status
Ej öppen för fler svar.
korvgubbe skrev:
Ja, jag vet att de flesta av dina epatraktorpolare har samma bajsbruna åsikter som dig. Du och dina moppefuckon till polare tillhör inte min målgrupp så jag gråter inga stora tårar för att ni inte sympatiserar med mig. Men när du kastat haklappen och slutat med välling så kanske du mognar du med. Alla är vi en aning lagda åt übermench-hållet när vi är i puberteten. "Jaget" är i centrum och egoism är en dygd. Alla andra är puckon och borde naKcskåtas eller kastas ut..
:hihi

mognar vad? va menar du att ja ska börja tycka som dig? såfall måste nog en stor del av sporthoj mogna. mig veterligen är de inte många som tycker som dig. kanske inte som mig heller. föresten vad vet du om mina åsikter dom framgår inte i någon tråd här på sporthoj mig veterligen. men kan du plocka fram dom så är du välkommen att göra de. Och den här gånger behöver du inte falskcitera mig, din nolla.

wizlow skrev:
mognar vad? va menar du att ja ska börja tycka som dig? såfall måste nog en stor del av sporthoj mogna. mig veterligen är de inte många som tycker som dig. kanske inte som mig heller. föresten vad vet du om mina åsikter dom framgår inte i någon tråd här på sporthoj mig veterligen. men kan du plocka fram dom så är du välkommen att göra de. Och den här gånger behöver du inte falskcitera mig, din nolla.
Kan du inte bara vara tyst istället?

Nitrogen skrev:
Kan du inte bara vara tyst istället?

nitrogen kommer in i matchen.

föresten om ja stör dig behöver du inte läsa mina inlägg, och verkligen inte citera mig. borde till och med du kunna räkna ut.

Last edited:
Nitrogen skrev:
Jösses, sitter och snackar om nysvenskar hit och invandrare dit... och så stavar du som om du vore en sådan.
Pinsamt!

Herre gud läs mina inlägg, men du bara fortsätter att mala på, du verkar ALDRIG kunna ge dig. Ärligt talat va fan är du för jävla surfitta? fattar inte ens varför du la dig i min och korvgubbes något onödiga diskussion och börjar hacka på mig. du ger dig dessutom inte.

EDIT STAVFEL

Last edited:
wizlow skrev:
herre gud läs mina inlägg men, du bara fortsätter maler på, men du verkar ALDRIG kunna ge dig. Ärligt talat va fan är du för jävla surfitta? fattar itne ens varför du la dig i min och korvgubbes något onödiga diskussionen och börjar hacka på mig. du ger dig dessutom inte.

EDIT STAVFEL
:rofl

Clifton skrev:
Fan va tråden spåra ur. Hur kom klädseln in i bilden. Grejen va väl den att tjejen hoppa in i en svart taxi o där blev våldtagen.

Tycker att hon har sig själv att skylla. Det finns sjuka männsikor här i världen o efter alla jävla artiklar o fall där tjejer har blivit våldtagna i svarttaxis o folk bli rånade. Så tycker jag att hon får skylla sig själv om hon försätter sig i faran.

Jag blir fan matt när jag läser det här.

Hur FAN ska du förklara för den här tjejen att hon får skylla sig själv?
Visst onödig risk med det är INTE hennes fel att hon blir våldtagen.

Killen som sa till snubbarna att sluta pissa i trappuppgången.
Han får skylla sig själv att dem slog ihjäl honom också?

Det var ju FAN en onödig risk han tog??? :dummer

wizlow skrev:
va väntar du på då? :)

Alltså förlåt men nu kan jag inte hålla mig längre. Du måste vara en av de största idioterna som någonsin skrivit på detta forum.. till och med BRASSARN verkar ju ha ett betydligt högre IQ än vad du har.

SirDave skrev:
Alltså förlåt men nu kan jag inte hålla mig längre. Du måste vara en av de största idioterna som någonsin skrivit på detta forum.. till och med BRASSARN verkar ju ha ett betydligt högre IQ än vad du har.

du kanske inte ska ta så hårt på allt ja skriver :lol

oakbeach skrev:
Jag blir fan matt när jag läser det här.

Hur FAN ska du förklara för den här tjejen att hon får skylla sig själv?
Visst onödig risk med det är INTE hennes fel att hon blir våldtagen.

Killen som sa till snubbarna att sluta pissa i trappuppgången.
Han får skylla sig själv att dem slog ihjäl honom också?

Det var ju FAN en onödig risk han tog??? :dummer

Men herregud.
Är väl forfarande en jävla skillnad. Helt ärligt hur jävla smart är det att hoppa in i en bil med 2 helt främmande män.

Att säga åt nån som står o pissar är väl en helt annan sak. Där har du säkert folk omkring dig. Du har ändå en chans att ta dig därifrån ifall då dåren skulle sne tända.

Men att sätta sig i en bil där du inte har ett dugg att sätta emot. Det är rent utsagt idiotiskt.

Om vi nu ska dra fina jämnförelser då om du nu ska köpa en hoj så köper du väl hojen hos nån seriös försäljare eller tar du risken o går till nån snubbe som står o säljer en billig hoj runt husknuten i förorten?. Blir du lurad kommer du säkert säga att du får skylla dig själv?

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back