DieselDoris
Gangster rap made me do it
Go korvis, go korvis! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

korvgubbe skrev:Ja, det är du!
Markus skrev:Alternativt länka till den tråd där wizlow redogör för olika etniciteters skilda värden.
Nitrogen skrev:Go korvis, go korvis!![]()

korvgubbe skrev:Ja, det är du! En av SH:s mest uppenbara rasister men förhoppningsvis mognar även du och får en aning mer genomtänkta värderingar när du slutar med barnmaten.
![]()
![]()
korvgubbe skrev:Du menar den där han säger att säger att det är något postitivt att knivhugga zigenare och att det är en bra början att dränka svarta?
Kommunist är värsta tänkbara förolämpning, så jag säger Sieg Heilkorvgubbe skrev:Är du oxå kommunist? För om du inte är kommunist måste du vara rasist å du är väl inte rasist?![]()
Markus skrev:...freestylar lite...
Du som sitter och är Allan rättrådig, borde kanske inte citera med halva citat för att få fram din ganska luddiga ståndpunkt.korvgubbe skrev:Ja, det är du! En av SH:s mest uppenbara rasister men förhoppningsvis mognar även du och får en aning mer genomtänkta värderingar när du slutar med barnmaten.
![]()
![]()

crashtestdummy skrev:Glocalnet-lågt.![]()

Han sa faktiskt ordet "intercourse", men visst, du har rätt. Skamgrepp roxx!korvgubbe skrev:Ibland måste man långt ner å smutsa ned sig om man vill få jobbet gjort!![]()
Men men, jag erkänner, det var väldigt lågt. Men ibland måste man ta till skamgrepp när man möter bortförklaringar i klass med:
- "I did not have sexual relations with that woman!"![]()
Så i sommar när någon fyllekör mot rött med sin bil och kör över dig när du kommer på din mc så får du skylla dig själv som åker hoj?Clifton skrev:Fan va tråden spåra ur. Hur kom klädseln in i bilden. Grejen va väl den att tjejen hoppa in i en svart taxi o där blev våldtagen.
Tycker att hon har sig själv att skylla. Det finns sjuka männsikor här i världen o efter alla jävla artiklar o fall där tjejer har blivit våldtagna i svarttaxis o folk bli rånade. Så tycker jag att hon får skylla sig själv om hon försätter sig i faran.
korvgubbe skrev:ja jag är kommunist och tycker det är berikande med gruppvåldtäkter osv
Halogen skrev:Men hur var det nu, anmälde du hustrumisshandeln eller inte?
Ja det är dumt att försätta sig i en situation med okänt folk, oavsett om man är kille eller tjej. Att däremot säga till någon att han/hon får skylla sig själv efter en våldtäkt tycker jag är lite väl mycket. Dessutom vet vi alldeles för lite om situationen för att egentligen dra några slutsatser. Det stod ju även, innan en väninna lyckades larma polisen i texten, vilket antyder att det fanns folk hon kände i närheten på ett eller annat sätt..Clifton skrev:Men vilken jävla jämnförelse
Visst jag kan gå på gatan på vintern o få en istapp i skallen. Jag kan halka på ett banan skal o bryta nacken.
Vart vill du komma
att sätta sig i en bil med 2 helt främmande männsikor är att nästan leta efter problem. Varför sätta sig i en situation där hon vet att hon inte skulle ha en chans ifall nåt går fel.
Men som du säger man kan råka illa ut överallt men varför söka efter problem
KGK skrev:WTF
(har man dåligt omdöme ifall tar en svarttaxi?)
korvgubbe skrev:Ibland måste man långt ner å smutsa ned sig om man vill få jobbet gjort!![]()
Men men, jag erkänner, det var väldigt lågt. Men ibland måste man ta till skamgrepp när man möter bortförklaringar i klass med:
- "I did not have sexual relations with that woman!"![]()
wizlow skrev:.. inse att väldigt få delar dina korkade åsikter.

korvgubbe skrev:Ja, jag vet att de flesta av dina epatraktorpolare har samma bajsbruna åsikter som dig. Du och dina moppefuckon till polare tillhör inte min målgrupp så jag gråter inga stora tårar för att ni inte sympatiserar med mig. Men när du kastat haklappen och slutat med välling så kanske du mognar du med. Alla är vi en aning lagda åt übermench-hållet när vi är i puberteten. "Jaget" är i centrum och egoism är en dygd. Alla andra är puckon och borde naKcskåtas eller kastas ut..
![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen