Slödder

Status
Ej öppen för fler svar.
korvgubbe skrev:
Ja, det är du!

Du är bra fräck du, du borde lära dig om innebörden av olika tillmälen också.
Alternativt länka till den tråd där wizlow redogör för olika etniciteters skilda värden.

Markus skrev:
Alternativt länka till den tråd där wizlow redogör för olika etniciteters skilda värden.

Du menar den där han säger att säger att det är något postitivt att knivhugga zigenare och att det är en bra början att dränka svarta?

Nitrogen skrev:
Go korvis, go korvis! :banana

Är du oxå kommunist? För om du inte är kommunist måste du vara rasist å du är väl inte rasist? :hihi

korvgubbe skrev:
Ja, det är du! En av SH:s mest uppenbara rasister men förhoppningsvis mognar även du och får en aning mer genomtänkta värderingar när du slutar med barnmaten.

:tummenupp :pannkyss

ja du får väl leva med att tror de, så mår du uppenbart bättre eftersom du inte verkar förstå att jag inte är mera rasist än någon annan svensk, varken på min arbetsplats eller skola. eller så kanske alla på min arbetsplats och halva min skola är rasister?? ja med dina åsikter så är väl alla som inte tycker som dig rasister?

Last edited:
korvgubbe skrev:
Du menar den där han säger att säger att det är något postitivt att knivhugga zigenare och att det är en bra början att dränka svarta?

Jag ser inte ett, dåligt eller inte, skämt som någon typ av bevis på någons ideologiska ståndpunkt. Jag tror både du och jag hört värre saker från olika personer som vi för den sakens skull inte tillskriver diverse larviga etiketter.
Fanns det fler graverande bevis?

korvgubbe skrev:
Ja, det är du! En av SH:s mest uppenbara rasister men förhoppningsvis mognar även du och får en aning mer genomtänkta värderingar när du slutar med barnmaten.

:tummenupp :pannkyss
Du som sitter och är Allan rättrådig, borde kanske inte citera med halva citat för att få fram din ganska luddiga ståndpunkt.
Att Wislow vräkt ur sig en hel del dumheter är jag helt överens med dig om. Men att försöka framhäva någon persons dumhet genom att klippa och klistra i det någon skrivit är lågt.
Glocalnet-lågt. :hihi

crashtestdummy skrev:
Glocalnet-lågt. :hihi

Ibland måste man långt ner å smutsa ned sig om man vill få jobbet gjort! :hihi

Men men, jag erkänner, det var väldigt lågt. Men ibland måste man ta till skamgrepp när man möter bortförklaringar i klass med:
- "I did not have sexual relations with that woman!" :mattias

korvgubbe skrev:

Men men, jag erkänner, det var väldigt lågt. Men ibland måste man ta till skamgrepp när man möter bortförklaringar i klass med:
Han sa faktiskt ordet "intercourse", men visst, du har rätt. Skamgrepp roxx!

Fan va tråden spåra ur. Hur kom klädseln in i bilden. Grejen va väl den att tjejen hoppa in i en svart taxi o där blev våldtagen.

Tycker att hon har sig själv att skylla. Det finns sjuka männsikor här i världen o efter alla jävla artiklar o fall där tjejer har blivit våldtagna i svarttaxis o folk bli rånade. Så tycker jag att hon får skylla sig själv om hon försätter sig i faran.

Clifton skrev:
Fan va tråden spåra ur. Hur kom klädseln in i bilden. Grejen va väl den att tjejen hoppa in i en svart taxi o där blev våldtagen.

Tycker att hon har sig själv att skylla. Det finns sjuka männsikor här i världen o efter alla jävla artiklar o fall där tjejer har blivit våldtagna i svarttaxis o folk bli rånade. Så tycker jag att hon får skylla sig själv om hon försätter sig i faran.
Så i sommar när någon fyllekör mot rött med sin bil och kör över dig när du kommer på din mc så får du skylla dig själv som åker hoj?

Men vilken jävla jämnförelse

Visst jag kan gå på gatan på vintern o få en istapp i skallen. Jag kan halka på ett banan skal o bryta nacken.
Vart vill du komma

att sätta sig i en bil med 2 helt främmande männsikor är att nästan leta efter problem. Varför sätta sig i en situation där hon vet att hon inte skulle ha en chans ifall nåt går fel.

Men som du säger man kan råka illa ut överallt men varför söka efter problem

Last edited:
korvgubbe skrev:
ja jag är kommunist och tycker det är berikande med gruppvåldtäkter osv

Nå där har vi beviset.

Halogen skrev:
Men hur var det nu, anmälde du hustrumisshandeln eller inte?

Nej, jag tycker det är berikande med olika kulturella inslag. Vad är du för en bakåtsträvare.

Sedan får man ju se om sitt eget hus, som vilken multikultipolitiker som helst.

Hellre en muslim som tuktar sin fru lite då och då men som för övrigt är en tyst och fridfull granne än några normupplösta finniga 20-åringar med bostadsbidrag och subwoffar som festar hela nätterna. Så att hederligt folk inte kan få gå till svarven på morgonen.

Gråzoner ni vet.

Clifton skrev:
Men vilken jävla jämnförelse

Visst jag kan gå på gatan på vintern o få en istapp i skallen. Jag kan halka på ett banan skal o bryta nacken.
Vart vill du komma

att sätta sig i en bil med 2 helt främmande männsikor är att nästan leta efter problem. Varför sätta sig i en situation där hon vet att hon inte skulle ha en chans ifall nåt går fel.

Men som du säger man kan råka illa ut överallt men varför söka efter problem
Ja det är dumt att försätta sig i en situation med okänt folk, oavsett om man är kille eller tjej. Att däremot säga till någon att han/hon får skylla sig själv efter en våldtäkt tycker jag är lite väl mycket. Dessutom vet vi alldeles för lite om situationen för att egentligen dra några slutsatser. Det stod ju även, innan en väninna lyckades larma polisen i texten, vilket antyder att det fanns folk hon kände i närheten på ett eller annat sätt..

korvgubbe skrev:

ja om man felciterar någon måste man verkligen vara på hugget och krigsstigen, men det är väl alltid korvgubbe... inse att väldigt få delar dina korkade åsikter.

wizlow skrev:
.. inse att väldigt få delar dina korkade åsikter.

Ja, jag vet att de flesta av dina epatraktorpolare har samma bajsbruna åsikter som dig. Du och dina moppefuckon till polare tillhör inte min målgrupp så jag gråter inga stora tårar för att ni inte sympatiserar med mig. Men när du kastat haklappen och slutat med välling så kanske du mognar du med. Alla är vi en aning lagda åt übermench-hållet när vi är i puberteten. "Jaget" är i centrum och egoism är en dygd. Alla andra är puckon och borde naKcskåtas eller kastas ut..
:hihi

korvgubbe skrev:
Ja, jag vet att de flesta av dina epatraktorpolare har samma bajsbruna åsikter som dig. Du och dina moppefuckon till polare tillhör inte min målgrupp så jag gråter inga stora tårar för att ni inte sympatiserar med mig. Men när du kastat haklappen och slutat med välling så kanske du mognar du med. Alla är vi en aning lagda åt übermench-hållet när vi är i puberteten. "Jaget" är i centrum och egoism är en dygd. Alla andra är puckon och borde naKcskåtas eller kastas ut..
:hihi

:rofl

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu