Slödder

Status
Ej öppen för fler svar.
korvgubbe skrev:

ja vad är rasistiskt i de där??..

1.skämten va i tråden för stötande skämt!.

2.Att en dokumentär om hitler är intressant kan man väl tycka utan att vara rasist?? har du sett den föresten?

3. varför är dom inläggen rasistiska??? du ska inte ta allt med ironi

somsagt du tar bara dom inläggen du känner för med ironi?

Last edited:
wizlow skrev:
ja vad är rasistiskt i de där??..

...ta av dig haklappen och kom in i matchen... ah17 och markus hycklar iaf inte.. Det är iaf en sak du borde lära dig av dem. Ditt patetiska trams är ju bara löjligt.

F.ö. får du väldigt gärna leta fram lite kommunistiska inlägg från mig. Jag ser fram emot att läsa dem. Måste ha suttit å knappat på fyllan isåfall..
:rofl

korvgubbe skrev:
...ta av dig haklappen och kom in i matchen... ah17 och markus hycklar iaf inte.. Det är iaf en sak du borde lära dig av dem. Ditt patetiska trams är ju bara löjligt.

F.ö. får du väldigt gärna leta fram lite kommunistiska inlägg från mig. Jag ser fram emot att läsa dem. Måste ha suttit å knappat på fyllan isåfall..
:rofl

jag gör de när du letat fram något rasistiskt ja skrivit som inte ligger i tråden för stötande skämt :)

wizlow skrev:
jag gör de när du letat fram något rasistiskt ja skrivit som inte ligger i tråden för stötande skämt :)

Du är verkligen dum på riktigt...

"- Jag är inte rasist för jag skrev minsann i tråden för smaklösa skämt å där får man skriva vad man vill"

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1957895&postcount=49
wizlow skrev:
undrar om de va nysvenskar?

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1941210&postcount=13
wizlow skrev:
va förvånad man blir att de är invandrare!

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1945475&postcount=8
wizlow skrev:
va oväntat att de var en invandrare

Markus skrev:
På fyllan kommer väl mest marginalskattegnället om jag inte missminner mig.

Ja, jeteKåmMunistIskt!

Vad är egentligen en rasist? :confused: Det förekommer ofta inlägg här av typen: "Jag är inte rasist men..." ALDIRG att det följs av något som visar respekt för andra värderingar, kultur eller rätt att vara annorulunda än den som skriver inllägget utan alltid något i stil med "alla vet vet vi ju att invandrare i grund och botten är grottmänniskor." Det uppfyller väl kriterierna för rasism enl SAOL: http://g3.spraakdata.gu.se/saob/show.phtml?filenr=1/204/52173.html (om man nu vill leka med ord kan man försvara sig med att man inte ser muslimer eller irakier som "ras" utan bara som utlänningar, kulturer el. lik. Men det är väl mest en lek med ord?!)
Om ni inte vill bli sedda som rasister så är det väldigt enkelt och om ni känner er tvunga att betona det i ett inhlägg så har ni svaret där: Då är det med stor sannolikhet en rasistisk ståndpunkt ni framför och då ÄR ni rasister hur lite ni än vill erkänna det.
Om inte så kunde det vara kul att någon, helst inte Markus :7peta , förklarade skillnaden för mig.
Det är ju dessutom tillåtet att vara rasist men varför inte stå för det i så fall? Även om jag nu inte erkänner mig itll den skaran så anser jag fortfarande att det är ok att vara det och att man har rätt att få framföra sitt budskap. Men varför så fega??? :va

Last edited:
korvgubbe skrev:
Du är verkligen dum på riktigt...

"- Jag är inte rasist för jag skrev minsann i tråden för smaklösa skämt å där får man skriva vad man vill"

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1957895&postcount=49

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1941210&postcount=13

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1945475&postcount=8

Ja, jeteKåmMunistIskt!

de kanske är du som är dum?, med dina åsikter kan man ju inte vara annat en dum, dum och blind.

Eftersom du säger att du inte är kommunist är ja lite nyfiken på va fan du är. ?

Så, ja. Nu är fjorton våldsbrottslingar till utsläppta tack vare mitt dåliga omdöme. Nu går jag och surfar.:banana
Visst ja, jag har ju inget jobb. Inte ens en tjej.:(

wizlow skrev:
Eftersom du säger att du inte är kommunist är ja lite nyfiken på va fan du är. ?
Ja, visst måste det sabba din värdsbild att jag varken är rasist eller kommunist?!

- Va?! Existerar gråzoner?!

Och ja, du är ett av de mest tydligaste exemplen på rasister jag stött på här på SH på väldigt väldigt väldigt länge. Du har bara en förklaring på saker å ting och det är "klart som fan de var blattar"...

Att du sedan gömmer dig bakom:
- "men jag skrev ju i tråden för smaklösa skämt å där får man skriva vad man vill"
..gör dig ju bara ännu mer tragisk...

korvgubbe skrev:
Så du menar att wizlow har fel? Är jag alltså inte kommunist?

Vem vet vad du är. Jag gissar på nybliven höginkomsttagare, under omsvängning från studentens glada dagar då du var VPK:are men nu när det är dags att slanta själv så blir du sakta men säkert moderat (med plasma-tv).
Jag har rätt va? :D

Markus skrev:
Jag har rätt va? :D

Nope!
...eller du har iofs rätt i att jag lutar mer åt höger än åt vänster. Resten är nog mest en produkt av dina vanliga feberdrömmar. Tycker fortfarande att det är coolt att betala skatt! :banana

Markus skrev:
Jaså? Berätta mer, snälla. :)

Vill ju inte sabba fler personers världsbild. Jag vill ju låta dem leva kvar i tryggheten det innebär att se mig som en velourklädd blockflöjtsspelande stenkastarträdkramarkommunist eftersom alla, precis alla som inte vill stänga gränserna å kasta ut packet är just stenkastareträdkramarkommunister!

Edit1: Nu har wizlow knåpat på ett svar jeTelänge! Kom igen wizlow kom igen! :banana

korvgubbe skrev:
Ja, visst måste det sabba din värdsbild att jag varken är rasist eller kommunist?!

- Va?! Existerar gråzoner?!

Och ja, du är ett av de mest tydligaste exemplen på rasister jag stött på här på SH på väldigt väldigt väldigt länge. Du har bara en förklaring på saker å ting och det är "klart som fan de var blattar"...

Att du sedan gömmer dig bakom:
- "men jag skrev ju i tråden för smaklösa skämt å där får man skriva vad man vill"
..gör dig ju bara ännu mer tragisk...

de är klart att gråzoner existerar men med dina åsikter kunde ja inte hitta ett vettigt parti att placera dom i, möjligen i vänsterpartiet men dom är ju allt ifrån vettiga.

ja du får dömma mig som rasist precis hur mycket du vill ja ger egentligen fan i det.

Ja säger som förut är jag rasist är du råkommunist.

wizlow skrev:
Ja säger som förut: jag är rasist

Ja, det är du! En av SH:s mest uppenbara rasister men förhoppningsvis mognar även du och får en aning mer genomtänkta värderingar när du slutar med barnmaten.

:tummenupp :pannkyss

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...