Slödder

Status
Ej öppen för fler svar.

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
WTF

(har man dåligt omdöme ifall tar en svarttaxi?, inte första gången man läser om svarttaxi och sådana saker :va )

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=522732&previousRenderType=6

En kvinna våldtogs av två män när hon i natt tog en svarttaxi hem från centrala Göteborg. Kvinnan tvingades utföra oralsex på båda männen, som befann sig i taxin, innan en väninna lyckades larma polisen.

Göteborgspolisen har inga spår av våldtäktsmännen.

Samma natt rånades en man av sin svarttaxichaufför på väg hem till Västra Frölunda. 30-åringen fick sin lägenhet länsad på plånbok, tv, cd-spelare och telefon. Chauffören följde av oklar anledning med sin passagerare upp i dennes lägenhet, gått och sedan återkommit med en kniv och hotat mannen, uppger Göteborgs-Posten.

Är man så dum att man visar var man bor för en kille som kör svarttaxi får man ju fan skylla sig själv!

KGK skrev:
WTF

(har man dåligt omdöme ifall tar en svarttaxi?, inte första gången man läser om svarttaxi och sådana saker :va )

QUOTE]

Man får det man betalar för....

Själv så vägrar jag åka Slöddertaxi.

Helvete heller att dom ska ha pengar utav mig , betalar hellre dubbelt än
att åka slöddertaxi.

Här där jag bor så kostar det tydligen lika mycket med svart taxi , som med Vanlig ärlig taxi. Om man ska åka en sträcka på 3 km.

KGK skrev:
WTF

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=522732&previousRenderType=6

En kvinna våldtogs av två män när hon i natt tog en svarttaxi hem från centrala Göteborg. Kvinnan tvingades utföra oralsex på båda männen, som befann sig i taxin, innan en väninna lyckades larma polisen.

Göteborgspolisen har inga spår av våldtäktsmännen.

Samma natt rånades en man av sin svarttaxichaufför på väg hem till Västra Frölunda. 30-åringen fick sin lägenhet länsad på plånbok, tv, cd-spelare och telefon. Chauffören följde av oklar anledning med sin passagerare upp i dennes lägenhet, gått och sedan återkommit med en kniv och hotat mannen, uppger Göteborgs-Posten.

Jävla kräk!! man borde :smasha deras pungkulor

Klabbe85 skrev:
Är man så dum att man visar var man bor för en kille som kör svarttaxi får man ju fan skylla sig själv!

Visst är det jävligt dumt att åka svarttaxi hem men att säga att det hon får skylla sig själv...samma sak med tjejer som har kort kjol och urringat på krogen också eller... :va

Kerplunk skrev:
Visst är det jävligt dumt att åka svarttaxi hem men att säga att det hon får skylla sig själv...samma sak med tjejer som har kort kjol och urringat på krogen också eller... :va

Inte riktigt samma sak, väl? Att som tjej gå utmanande klädd skall inte ha någon betydelse för vilket bemötande vederbörande får. Att däremot sätta sitt liv på spel genom att frivilligt hoppa in i en bil och lämna ut sig åt två främmande män, det är rent ut sagt korkat. Tyvärr är väl många av oss för godtrogna och naiva för att inse att det kan hända vem som helst, när som helst...

McB skrev:
Inte riktigt samma sak, väl? Att som tjej gå utmanande klädd skall inte ha någon betydelse för vilket bemötande vederbörande får. Att däremot sätta sitt liv på spel genom att frivilligt hoppa in i en bil och lämna ut sig åt två främmande män, det är rent ut sagt korkat. Tyvärr är väl många av oss för godtrogna och naiva för att inse att det kan hända vem som helst, när som helst...

men att lämna ut sig åt tvåhundra främmande män (på krogen) är lugnt :tummenupp :tungan

(varning: detta inlägg bör tas med en god kopp humor)

McB skrev:

Om jag klär mig i polisuniform kommer folk tro att jag är polis när jag går på stan.

Om jag klär mig i vit rock och stetoskop kommer folk tro att jag är läkare.

Om jag klär mig i snickarkläder kommer folk fram till mig och vill ha en en veranda hopsnickrad.

Om jag klär mig som en hora kommer folk att......

ah17 skrev:
Om jag klär mig i polisuniform kommer folk tro att jag är polis när jag går på stan.

Om jag klär mig i snickarkläder kommer folk fram till mig och vill ha en en veranda hopsnickrad.

Så det är ok att våldta horor, eller?

ah17 skrev:

Du har alltså polisuniform, byggare-bob utrustning, läkarkit och fnaskdress?
Det är misstänkt.

Nitrogen skrev:
Jag antar att du vet hur en hora klär sig, upplys oss andra... eller i varje fall mig, jag dör av nyfikenhet.

Vad är problemet hos er?

Förnekar ni att klädsel och bemötande hör ihop?

Ni måste vara proppfulla av vänsterpropaganda om ni inbillar er motsatsen.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!