Slödder

Status
Ej öppen för fler svar.
McB skrev:
Så de flesta tycker att det är okej att våldta horor?

Satt precis och undrade desamma...

Så jävla tröttsamt att det alltid skall diskuteras kläder när någon stackare blir våldtagen.
Jag har ej läst hela tråden så jag kan ha missuppfattat det hela men det kan väl fan inte finnas någon vettig människa som tycker att det är rätt att våldta en tjej pga klädsel?

/M

Markus skrev:
Nalin Pekgul delar inte din uppfattning. Har hon fel?

Svårt att svara på för mig eftersom jag varken vet vem hon är eller vad hon säger. :)

Men eftersom hon inte tycker som jag har hon förmodligen fel. :D :rolleyes:

Markus skrev:
Ska jag vara ärlig tycker jag att du kan gå friskförklara någon sadistisk barnamördare, är det inte det du påstår vara din proffession?
Lögnare där. :lol
Jag erkänner mig besegrad av din retorik och logik! :Bugar

bonny skrev:
Jag erkänner mig besegrad av din retorik och logik! :Bugar

Nu tappade du kanske en av dina två beundrare.
Chris, vad tycker du om det där med att vinna, förlora eller besegras i debatter.

:rofl

Flamma77 skrev:
Svårt att svara på för mig eftersom jag varken vet vem hon är eller vad hon säger. :)

Hon är inte bara kvinna, hon har grå lugg, är kurd och är Partiets ledare för kvinnosektionen.
Hon har flyttat från Tensta nyligen, pga religiös fanatism och i samband med det har hon sagt att attityden i tensta och rinkeby kraftigt förändrats på senare år, de som gav sig på kvinnor där förr i tiden hade tydligen lågt aktievärde, men rådande sammansättning av folk tycker det är okej att ge sig på horor.
Detta har hon sagt, som invandrare, som företrädare för både muslimer och rådande regeringsparti. Ändå kan jag lova dig att korvgubbe, bonny och några andra menar att hon har helt fel.
Är inte det märkligt?

Markus skrev:
Hon är inte bara kvinna, hon har grå lugg, är kurd och är Partiets ledare för kvinnosektionen.
Hon har flyttat från Tensta nyligen, pga religiös fanatism och i samband med det har hon sagt att attityden i tensta och rinkeby kraftigt förändrats på senare år, de som gav sig på kvinnor där förr i tiden hade tydligen lågt aktievärde, men rådande sammansättning av folk tycker det är okej att ge sig på horor.
...

Låter mer som en "normförstärkning" i mina öron, eftersom kvinnor och horor uppenbarligen inte är samma sak... Kvinnorna ska väl respekteras fortfarande?

Din fråga kan jag tyvärr besvara eftersom jag inte läst varenda liten sak som bonny och korvgubbe skriver. :tungan

Markus skrev:
Jag återkommer snart, ska bara gå och stoppa huvudet i sanden ett tag.

:rofl

Men om det nu är som du tycker... Hur ska problemet lösas?

Även om det skulle ha varit en naken prostituerad som var så full så att hon inte visste vad hon gjorde som klev in i den där bilen, så ger det inte rätt till någon att röra henne i alla fall.
Så enkelt är det.

Orca69 skrev:
Så istället ska man säga, "Jaha, så här funkar det i dag." och bara acceptera?

Absolut inte, det är det sista man ska göra.
Men man kanske ska hävda sin rätt på andra sätt än att praktisera den ibland.
Jag hävdar t.ex. min rätt att få rita Muhammedteckningar, hänger du med ner till Tensta torg och säljer dem ikväll?

Markus skrev:
Absolut inte, det är det sista man ska göra.
Men man kanske ska hävda sin rätt på andra sätt än att praktisera den ibland.
Jag hävdar t.ex. min rätt att få rita Muhammedteckningar, hänger du med ner till Tensta torg och säljer dem ikväll?
Naturligtvis har man ansvar att inte utsätta sig själv för onödig risk, och att praktisera sina rättigheter i syfte att provocera är inte rätt. Men att bara jobba på att lära människor vad de ska passa sig för istället för att jobba på att minimera de riskerna blir ju lite tokigt.

wizlow skrev:
de kan du fortsätta undra!

mig veterligen av alla dina kommentarer man läst är de du som ligger långt ifrån verkligheten...

Varför är det bara alla små djävla rasister som tror de har någon verklighetsanknytning?! :va

Nej markus, jag orkar inte "diskutera" med dig nu...(d.v.s. enbart svara på dina frågor medan du som vanligt inte besvarar någons frågor över huvud taget)

korvgubbe skrev:
Varför är det bara alla små djävla rasister som tror de har någon verklighetsanknytning?! :va

Nej markus, jag orkar inte "diskutera" med dig nu...(d.v.s. enbart svara på dina frågor medan du som vanligt inte besvarar någons frågor över huvud taget)

varför är ja rasist om jag undrar om de va nysvenskar?...

Om jag är rasist så är du en äcklig kommunistråtta. Tycker jag låter ganska rättvist!?!?

wizlow skrev:
varför är ja rasist om jag undrar om de va nysvenskar?...

Varför jag tror att du är rasist? Därför att du inte får ur dig något annat än riktigt brun sörja:

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1815035&postcount=215
wizlow skrev:
1.va är det för skillnad på en zigenare och en lök?

man gråter när man skär i löken men inte i zigenaren.

2.vad är de för skillnad mellan en tomte och en jude??

juden gick upp ur skorstenen, tomten kommer ner

3. va är 100 negers på en havsbotten?

en bra början

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1957895&postcount=49
wizlow skrev:
undrar om de va nysvenskar?

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1941210&postcount=13
wizlow skrev:
va förvånad man blir att de är invandrare!

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1945475&postcount=8
wizlow skrev:
va oväntat att de var en invandrare

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1948058&postcount=42
wizlow skrev:
riktigt intressanta dokumentärer om hitler!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!