chukabowa skrev:min 640 e inte slö.. har 50hk och 63Nm. o det är en 02 utan den förbättrade "high flow" toppen.
Det är typ samma som min XT660

Vid vilka varv producerar den de hästarna ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
chukabowa skrev:min 640 e inte slö.. har 50hk och 63Nm. o det är en 02 utan den förbättrade "high flow" toppen.
cbr_micke skrev:jag tippar på den mänskliga faktorn, förmodligen noobs som skaffat motard som första hoj, eller folk som aldrig kört 1 cylindrig 4takt förrut. Och så som jag upplevt 640 lc4, behövs de inte mycke teknik för att få upp den på slangen på 2an. 3an dock kan lite erfarenhet hjälpa till med gung o ryck teknik. Men nä folk som inte får upp den på 2an har förmodligen ingen högerarm...
För att den är det..motardnisse skrev:Ok! förklara då varför alla småglin skriker när de ska ha en motard att det är en husaberg de vill ha för den är så jävla gryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyym!
ozeo skrev:tja novisfel behöver de inte vara..
jag fick ju inte upp min på 2an o ca ett år efter köper jag en xr 600 o den får jag lätt upp på 2an helt orginal, lyfter lite på 3an oså men inte tillräckligt.
Här e kurvan.bebbe skrev:Det är typ samma som min XT660Fast jag har lite mer vrid
![]()
Vid vilka varv producerar den de hästarna ??
yamaha!!!!!grott mongo skrev:hej!! Har en ktm 640 som precis passerat 200 mil,har kört rätt lugnt med den under inkörning. blev övertalad att köpa denna under förevändning att den skulle vara så mycket vassare än min gamla tt 600. jag tycker den gick slött som original så jag böt ljuddämpare till en ktm sxc,böt nål och munstycken i förgasaren och böt även ut sidan till luftburken och slet loss sidan på förgasaren.skulle ut och börna men fan va besviken jag blev!!! värsta slöa skiten..har jag fel inställning kanske?? blir det inte bättre än så här så får jag nog byta hoj. tips tack!![]()
BullHill#1 skrev:yamaha!!!!!
grott mongo skrev:Jag har lämnat in hojen hos auktoriserad verkstad ,idag. Kundmottagaren tyckte att den inte lät som den skulleHan sa att det lät som om en ventil stod på,hur han nu hörde det( skramlar ju som f-n,tom regplåten håller på och klappar takten). Jaja,hoppas man får den till helgen så kanske man ändrar inställning
![]()
mada skrev:Hade en 640-99 för ett tag sen och den blev f-n så mkt roligare med 15-45 drevning jämfört orginal. Tror TTR har en liknande dreving så det kanske är en anledning till varför du tycker den känns slö?
Basse skrev:Fick inte heller upp min 640 (Sebring helsystem, rätt bestyckad etc) på 2:an eller 3:an, tills jag justerade min teknik lite. Flytta bak röven 15-20cm, org drevning ligg i ca 30, på med full gas och direkt av igen och sen när gafflarna är på väg upp igen full gas igen. Då slog jag plötsligt nästan runt på en gång, så visst går det, annars är det något fel på hojen.
Marulc skrev:Du behöver inte ens flytta bak röven, den går upp enbart genom att vrida på rullen.
Detta med 17-38 och 16-38.
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25