slö skit

Jag var o hämta min KTM 640 -02 i torsdags förra veckan...

Alla som testat hojen drar upp den på bakhjulet genom att enbart gasa.. (i 2'ans växel) Till och med morsans sambo som inte kört hoj på 10 år gasa upp den i 2'an direkt! :yoparty :D

OBS! Den är helt orginal!
Så om man har helsystem osv osv så borde det för fan vara ännu lättare?

3 pers har iaf gasat upp min :tummenupp

grott mongo skrev:
Jag har lämnat in hojen hos auktoriserad verkstad ,idag. Kundmottagaren tyckte att den inte lät som den skulle :confused: Han sa att det lät som om en ventil stod på,hur han nu hörde det( skramlar ju som f-n,tom regplåten håller på och klappar takten). Jaja,hoppas man får den till helgen så kanske man ändrar inställning :yoparty

good luck! Hoppas det ordnar sig! :tummenupp

säg hur det gick sen..

Rödjus, sitter långt fram hänger över styret för att kunna axa max utan att slå runt på ettan å tvåan.
Alltså jag pratar om att hålla rullen stumt å kasta i växlarna.
Låter som om värsta scoterfuckona fått en växelpedal som dom inte kan hantera.
Kan dock hålla med om att den är stendöd under 4k.
Förare:40 år, hoj: Duke II

kronsberg666 skrev:
Rödjus, sitter långt fram hänger över styret för att kunna axa max utan att slå runt på ettan å tvåan.
Alltså jag pratar om att hålla rullen stumt å kasta i växlarna.
Låter som om värsta scoterfuckona fått en växelpedal som dom inte kan hantera.
Kan dock hålla med om att den är stendöd under 4k.
Förare:40 år, hoj: Duke II

Kör du på bakhjulet så där? :va

:tungan

Fick hem hojen i fredags :) Det är ju inte samma cykel längre. Ventilerna blev ställda och huvudmunstycke bytt till 170. Man kan till och med starta den när den är varm nu :yoparty och så går den nåt grönjä---gt. Jag hade en ventil som låg på.Det var ren tur att det inte hade hänt något värre. nä nu ska jag ut och åka så får vi väl se om det blir roligare. mvh. grott mongo

grott mongo skrev:
Fick hem hojen i fredags :) Det är ju inte samma cykel längre. Ventilerna blev ställda och huvudmunstycke bytt till 170. Man kan till och med starta den när den är varm nu :yoparty och så går den nåt grönjä---gt. Jag hade en ventil som låg på.Det var ren tur att det inte hade hänt något värre. nä nu ska jag ut och åka så får vi väl se om det blir roligare. mvh. grott mongo

Hur kunde det bli så då :va

grott mongo skrev:

Så där ja...då är det bara att gratulera då :tummenupp Så...vad tycker du om KTM nu då :D

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025