Har man inte råd att stå för sina kostnader på hojen, så kanske man borde göra nått billigare på fritiden!
Du . Det där menar du väl inte eller !!!
Jag måste bara fråga om hur gammal du är anledningen till att jag frågar det är just vad du skrev för det låter inte så moget . . .
Kolla här ett exempel : Jag Köpte mig min drömmotorcykel nyligen en Yamaha R1 2007 för att jag gillar den tycker den ser fin ut och tycker om att köra den ja helt enkelt hojen som jag vill ha alltså den passar mig om vad jag tycker om och tycker jag borde ha . . . Jag betalar för den inga problem med det samma som mina bilar Har en dodge Viper mm också fordon jag gillar och ville ha då köper jag dom eller hur . men nu är grejen såhär förstår du att .
När jag sedan skulle försäkra min nya Yamaha R1 2007 så blev jag chockad alltså fantasi priser fick jag höra som drev mig till vansinne typ : LF 68 tusen kr om året , If 75 tusen om året LF 78 tusen om året och vissa bolag ville inte ens försäkra den .... Alltså har jag missat något nu eller !!!!!!!Va fan vad förbannad jag blir !!!!!!!!!!!! :-(
Så blir jag piss förbannad när du skriver en sådan grej typ

m man inte har råd att stå för sina hoj kostnader så kanske man borde göra något billigare på fritiden . !!!!!!! Tycker du att det är vettiga priser jag fått ????? inte ens ett flygplan kostar så mycket i premie förstår du mig och hur jag tänker .
Så jag vi Svenska medborgare tvingas köpa en motorcykel som vi inte vill ha utan köper den på grund av vilka premier varje motorcykel har det är ju åt helvette fel tycker jag .
Jag köpte min Dogde viper för det var min dröm bil och gissa vad jag betalar helförsäkring per månad och år ju 1100kr i månaden = ingenting om man nu jämför med vad jag fick för min R etta . . . så nu står jag här med en splitterny hoj utan försäkring och försöker komma på vad jag ska göra tills nästa sommar , tycker du att detta låter ok . . . !!!!!!
Fan visst har jag råd men typ 78 tusen helförsäkring för en Yamaha R1 2007 är väl å ta i verkligen jag vill ju inte ge bort pengarna ju eller men men så är det ju bara i sverige ...... Skatter hit å skatter dit nu snart får vi väl inte köra bilar motorcyklar som förbrukar mycke bränsle på grund av miljökraven utan det ska börjas med elfordon och olika andra drivbränslen .
Vad fan ska jag göra nu ??? När jag köpt min Yamaha R1 2007 Ny .
Har ni tips så skriv dom gärna är nyfiken hur ni andra tycker och gör .
Denna frågan ställde jag även till bolagen som gav mig dom idiotpriserna på försäkringarna , vet ni vad en kundmottagare sa , jo . att du får väl helt enkelt köpa en några år begagnad motorcykel och med lite mindre effekt då kommer nog din premie att bli mycket billigare .. - Jag blev förbannad . Va fan antigen ska man vara tvungen att köpa sig en gammal sönderkörd motorcykel eller så ska man vara 50+ eller veteran för att få den låga premien ,, Detta är åt helvete fel det måste jag bara säga .
Ha det bra / MVH Nenne Från Göteborg .