Skriv-vad-du-vill-tråden

Jag tror vi får mynta ett nytt ordspråk för MC-åkare i Svergie:
"MC-förare bryr sig inte om väder, ty efter det byter vi kläder"
:hihi

näfasen , inte mycke köra har det blivit ... köpte tillomed en ny uppsättning kläder för heta dagar....ligger oanvänt :4skrika

men nu står italienaren på verkstan efter endel trassel med starter som självklart dök upp på SMC's dag på Arlanda test track :4skrika:4skrika:4skrika

pissväder å piss hoj ... fan bara piss å piss allting och 2v kvar å jobba e det åxå :4skrika

näfasen , inte mycke köra har det blivit ... köpte tillomed en ny uppsättning kläder för heta dagar....ligger oanvänt :4skrika

men nu står italienaren på verkstan efter endel trassel med starter som självklart dök upp på SMC's dag på Arlanda test track :4skrika:4skrika:4skrika

pissväder å piss hoj ... fan bara piss å piss allting och 2v kvar å jobba e det åxå :4skrika

Jag har 5 veckor kvar att jobba........:va

iofs så gör det inte så jäkkla mycket att jobba nu när det är pissväder ... fasen kanske jobbar hela sommarn istället :näsblod:tummenupp

nä ska nog köpa sig en 690 enduro och goretex ställ till 2016 års "sommar" ... så skitsamma vad det e för väder :)

iofs så gör det inte så jäkkla mycket att jobba nu när det är pissväder ... fasen kanske jobbar hela sommarn istället :näsblod:tummenupp

nä ska nog köpa sig en 690 enduro och goretex ställ till 2016 års "sommar" ... så skitsamma vad det e för väder :)

Jag funderar fan också på en 690 enduro för detta är ju bara tragiskt. Två riktiga åkturer har jag fått till i år vilket blir en jävla massa tusenlappar per tur om man räknar in försäkringen. Blaha! :huvet

Imorn bär det av mot Arvika, en R6a ska hämtas :)

Någon som behöver få något fraktat? Åker med en stor vw crafter så finns lagom mycket utrymme..

Du köpte fel italienare:7peta

Du köpte fel italienare:7peta

Rub it in bara :gnissla

åja inget knussel från hojcenter med inlämning å garanti å grejjer...men mitt i deras högsäsong lyckas moppen keffa....på en bandag....med fint väder..... , åja den gör före i kön av jobb , bara reservdelarna kommer hem
men inge köra å grymt kass hojväder så kan man ju :fyllisar :fyllisar istället :hihi

Japp då var man tillbaka i Gamla Svedala igen.
God morgon på er vänner :krama
Vad ska man säga om en sådan här morgon. Prejad endast en gång och solen skiner :)

Inte så tokigt för att vara måndag :rock:banana

Underbart 25 grader på morgonen, inga bilar ..... eller nåja inte så många i alla fall...

En fin fin morgon :banana

Morning på er alla

*/ ?>
Nyheter
Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back