Skriv-vad-du-vill-tråden

Morning folks, ännu en dag med underbart väder. Åkte hemmifrån 1 timme tidigare bara för att köra runt innan jobbet. Åkte igenom en nästan tom stad med vatten som en spegel. :)

Underbar morgon, tvättar, sedan skall jag på en date. Rädd som attans att säga något dumt. Har inte varit på en date på evigheter. Håll tummarna mina vänner :)

God morgon på er :krama
Nu vill jag med gnälla lite trots solsken......

Var är den globala uppvärmningen, jag bara undrar :va är ju fortfarande kallt :4skrika
Ut och kör nu kamrater så det blir lite varmare :rolleyes:

Ahhhh, äntligen riktigt Midsommarväder, kallt, regn och absolut ingen sol. Det skulle ju vara bedrövligt om det vore varmt och klar himmel på Midsommar :(

Riktigt skönt att jag inte bälgade i mig massor av alkohol igår. Såg några personer idag vars huvuden verkade göra väldigt ont :hihi

Idag fick hojen en ordentlig tvätt, tog bort oljan från bakfälgen, bytte en trasig framlampa, tvättad och vaxad. Ohhh som hon glänser i det solfattiga vädret :va

Gomorron gott folk. Fan vad härligt det var att köra hoj till jobbet nu på morgonen. Fast jag hoppas att västerbron är roligare än essingeleden i morgontrafiken...:huvet

Good morning folks!
I går opererades en väldigt god vän till mig, har fortfarande inte hört hur det har gått :(
Var så rastlös nu på morgonen att jag körde runt en timme innan jobbet.
Hoppas ni alla får en underbar dag, kör försiktigt.

*/ ?>
Nyheter
Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back