Skriv-vad-du-vill-tråden

Brother Wolf

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Ort
Stockholm
Hoj
Honda VFR800 07
Morning folks, det var så skönt nu på morgonen så jag tog en timmes omväg till jobbet.
Nu är det bara 7 timmar till semestern, satans vad jag behöver dom kommande 5 veckorna :)
Kommer nog att leta nytt jobb när jag kommer tillbaka, börjar tröttna på den här platsen :(
 

Happykawa

En glad typ
Gick med
28 Apr 2012
Ort
Orminge
Hoj
Kawazaki 1100ZZR
Morning folks, det var så skönt nu på morgonen så jag tog en timmes omväg till jobbet.
Nu är det bara 7 timmar till semestern, satans vad jag behöver dom kommande 5 veckorna :)
Kommer nog att leta nytt jobb när jag kommer tillbaka, börjar tröttna på den här platsen :(



Gött då närmar det sig med stormsteg ju :tummenupp
 

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Ort
Norrort
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
HÄRLIGT !!

'Gustan e hemma igen :banana:banana:banana

Blidde en tvåtimmars hemfärd från Hojcenter :)
Fantastiskt kul och fantastiskt varmt , fartvinden kyler inte speciellt märkte jag trots tunnklädd i kevlarjeans å skyddsjacka endast
 

Halvdampis

Medlem
Gick med
30 Mar 2013
Ort
Stockholm
Hoj
TV4 Fact. -17
HÄRLIGT !!

'Gustan e hemma igen :banana:banana:banana

Blidde en tvåtimmars hemfärd från Hojcenter :)
Fantastiskt kul och fantastiskt varmt , fartvinden kyler inte speciellt märkte jag trots tunnklädd i kevlarjeans
å skyddsjacka endast

Kanon, vad var det för fel?

Måste också köpa en ny skyddsväst och jag letar efter en "tunn" sval då den bara skall användas vid dagar som dessa. Knox ligger närmast, vilken har du?
 

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Ort
Norrort
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
felet var nått frihjul till starten som keffade (sprag clutch) ... nu startar den som en klocka igen :)

köpte mig Dainese Mantis dainese_manis_jacket_detail.jpg
, funkade bäst med löst ryggskydd , har ju endel ölmage som sticker ut :rolleyes:

men fnular fortfarande vad jag ska ha utanpå , körde med en tunn vindjacka nu (mest för fickornas skull)
ska nog tjacka mig en xxl hoodie istället
 

Halvdampis

Medlem
Gick med
30 Mar 2013
Ort
Stockholm
Hoj
TV4 Fact. -17
felet var nått frihjul till starten som keffade (sprag clutch) ... nu startar den som en klocka igen :)

köpte mig Dainese Mantis View attachment 421323
, funkade bäst med löst ryggskydd , har ju endel ölmage som sticker ut :rolleyes:

men fnular fortfarande vad jag ska ha utanpå , körde med en tunn vindjacka nu (mest för fickornas skull)
ska nog tjacka mig en xxl hoodie istället

Köpt en draggin k-shirt att ha över, svalt :)
Skall ut o härja i skinnjacka om 1 timme så kanske beställer skyddsjacka ikväll, efter man fått i sig någon motivator:yoparty
 

Brother Wolf

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Ort
Stockholm
Hoj
Honda VFR800 07
Pisken, jag kör med en annan version av den skyddsjackan: Wave med skydd upp i nacken, tyvärr har de slutat att tillverkat den, blåser skönt genom den och har en collagetröja över.
 

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Ort
Norrort
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
börjar mer o mer fundera på Goretex ställ å någon slags Adventurehojj eller en 690 Kotte enduro , som solskensåkare med "finhoj" å snyggställ så blir det fan inte många mil :näsblod
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Det här landets klimat suger snabel. Det är snart samma väder året om, gråkallt och regn...med undantag för några dagar där den svenska sommaren dyker upp komprimerat med sådan värme att all aktivitet bara är att glömma. :mad:
 

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Ort
Norrort
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
eller en vattenscooter å pendla till jobbet på .... lite mera väta så funkar Essingeleden :hihi
 

Happykawa

En glad typ
Gick med
28 Apr 2012
Ort
Orminge
Hoj
Kawazaki 1100ZZR
God norgon på er:krama
Fredag och inte så fasligt många timmar kvar till helg :banana
Första dagen den här veckan som man inte blev prejad, det tar sig måste jag säga:)
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top