Skriv-vad-du-vill-tråden

Jag tror vi får mynta ett nytt ordspråk för MC-åkare i Svergie:
"MC-förare bryr sig inte om väder, ty efter det byter vi kläder"
:hihi

näfasen , inte mycke köra har det blivit ... köpte tillomed en ny uppsättning kläder för heta dagar....ligger oanvänt :4skrika

men nu står italienaren på verkstan efter endel trassel med starter som självklart dök upp på SMC's dag på Arlanda test track :4skrika:4skrika:4skrika

pissväder å piss hoj ... fan bara piss å piss allting och 2v kvar å jobba e det åxå :4skrika

näfasen , inte mycke köra har det blivit ... köpte tillomed en ny uppsättning kläder för heta dagar....ligger oanvänt :4skrika

men nu står italienaren på verkstan efter endel trassel med starter som självklart dök upp på SMC's dag på Arlanda test track :4skrika:4skrika:4skrika

pissväder å piss hoj ... fan bara piss å piss allting och 2v kvar å jobba e det åxå :4skrika

Jag har 5 veckor kvar att jobba........:va

iofs så gör det inte så jäkkla mycket att jobba nu när det är pissväder ... fasen kanske jobbar hela sommarn istället :näsblod:tummenupp

nä ska nog köpa sig en 690 enduro och goretex ställ till 2016 års "sommar" ... så skitsamma vad det e för väder :)

iofs så gör det inte så jäkkla mycket att jobba nu när det är pissväder ... fasen kanske jobbar hela sommarn istället :näsblod:tummenupp

nä ska nog köpa sig en 690 enduro och goretex ställ till 2016 års "sommar" ... så skitsamma vad det e för väder :)

Jag funderar fan också på en 690 enduro för detta är ju bara tragiskt. Två riktiga åkturer har jag fått till i år vilket blir en jävla massa tusenlappar per tur om man räknar in försäkringen. Blaha! :huvet

Imorn bär det av mot Arvika, en R6a ska hämtas :)

Någon som behöver få något fraktat? Åker med en stor vw crafter så finns lagom mycket utrymme..

Du köpte fel italienare:7peta

Du köpte fel italienare:7peta

Rub it in bara :gnissla

åja inget knussel från hojcenter med inlämning å garanti å grejjer...men mitt i deras högsäsong lyckas moppen keffa....på en bandag....med fint väder..... , åja den gör före i kön av jobb , bara reservdelarna kommer hem
men inge köra å grymt kass hojväder så kan man ju :fyllisar :fyllisar istället :hihi

Japp då var man tillbaka i Gamla Svedala igen.
God morgon på er vänner :krama
Vad ska man säga om en sådan här morgon. Prejad endast en gång och solen skiner :)

Inte så tokigt för att vara måndag :rock:banana

Underbart 25 grader på morgonen, inga bilar ..... eller nåja inte så många i alla fall...

En fin fin morgon :banana

Morning på er alla

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma