Skriv-vad-du-vill-tråden

Tjena gänget, idag gick det faktiskt att gå i shorts här, och det var skönt :yoparty
I morse var jag i simhallen och simmade för första gången på 66 månader :rofl
Så djävla skönt.

Kommer hem på torsdag :)
 
Morning Folks, hoppas ni har det bra i det regniga, kalla Sverige.
hörde att det inte har varit så kallt sedan Andra Världskriget. :(
Tänk varma tankar :hihi
 
Morning Folks, hoppas ni har det bra i det regniga, kalla Sverige.
hörde att det inte har varit så kallt sedan Andra Världskriget. :(
Tänk varma tankar :hihi

Tycker de inte är så kallt då.... Midsommar -81 va de bara några +, firades på en båt me täckjacka å mössa.. Varmare i vattnet än luften... :)
 
meeeeen det kan ju omöjligt vara roligare.. eller? ??

Faktiskt så tycker jag att gYm1 är roligare-efter 32 säsonger på hoj börjar jag bli ganska mätt och med tanke på hur det ser ut i trafiken nu med all hets å memyselfandI mentalitet så funkar det finfint att bara köra hoj till å från jobbet. Räcker med det faktiskt!
 
Faktiskt så tycker jag att gYm1 är roligare-efter 32 säsonger på hoj börjar jag bli ganska mätt och med tanke på hur det ser ut i trafiken nu med all hets å memyselfandI mentalitet så funkar det finfint att bara köra hoj till å från jobbet. Räcker med det faktiskt!
hmm är oxå inne på min 32:a säsong.
kanske med ska testa gymmet. någon gång ska man väl testa det
återkommer med rapport
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top