Skriv-vad-du-vill-tråden

Har du prov kört Streeten än?

Näh... har inte ens kört en Brutale (bara konkurrenten Rivale) ... men vilken motor , vilken känsla .... galen :yoparty
Dom gånger jag skulle prova Trajjan så har det inte funnits någon .... bara det måste vara ett tecken :tungan

nån som har ett för litet kapell och vill byta till ett större?
Upptäckte efter att jag öppnat det och "smutsat" ner det att jag köpt ett xxl kapell alá goldwing. går två varv runt min gixxer.

meh jippi lixom ... ösregn å jag som strax ska dra å diskutera MV Agusta och Trajjumph :mad:

Inget att diskutera. Bara att tjööpa MV Agusta :D

Lutar åt det :) .... lite dyrare,lite fränare och totalt jälla bångstyrig å vild å köra samt vacker som en iskall bärs i månskenet ..... men Trajjan e rätt ball den med å fan så mycket vettigare val

men förnuftig kan jag bli när jag blir gammal :crash

Lutar åt det :) .... lite dyrare,lite fränare och totalt jälla bångstyrig å vild å köra samt vacker som en iskall bärs i månskenet ..... men Trajjan e rätt ball den med å fan så mycket vettigare val

men förnuftig kan jag bli när jag blir gammal :crash

675:an eller 800:an?
Tror ändå att det vore bra att provköra street triplen för jämförelse, samt efter lite options mm. så blir den riktigt snygg/ ball.
Tyvärr e jag rätt kass på att posta bilder men annars kunde jag postat lite bilder på en "fullsmetad" 2013 street triple-r (mattgrå).

Brutale 800 isf (hadde det stått mellan Brutale 675<> Streeten så hadde det blitt streeten alla dagar)
men en kittad Street med slipon,quickshift å lite plast blir liiite billigare samt rätt mycket billigare försäkring ....

snart iväg iaf å se vad det blir :) (kanske blir väntan till nästa vår åxå ... beror lite på vad dom vill ge för Kingen)

även KTM 990 SMR e på tapeten :tummenupp

här ska börja svängas :tummenupp

Gomorron på er :-) SOOOOOOL :banana

Om ni inte har något för er i helgen så är det fina hojvägar upp till roslagen :)
Där väntar målarburkar och pensel. :tungan givetvis finns ju grill med :hihi:fyllisar

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman