Pirate-girl
Ny medlem
Godmorgon på er en värmande
i denna kyla
i denna kylaFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
i denna kyla

på er

Morning liiite sol idag nästa vecka kanske sommaren är tillbaka?

Semester på fredag och har redan gjort patron ur......![]()
Morning Folks, hoppas ni har det bra i det regniga, kalla Sverige.
hörde att det inte har varit så kallt sedan Andra Världskriget.
Tänk varma tankar![]()
Men hur ska det gå???
Det är ju flera dagar kvar!!!!
Vad bra då hinner du ju med en tur ikväll. Vi samlas vid 5-6 tiden hos RapidoHaha, e faktiskt klar med det som borde vara klar, så det kommer att gå finfint!!![]()

Vad bra då hinner du ju med en tur ikväll. Vi samlas vid 5-6 tiden hos Rapido![]()
Nääää, då e jag på gYm1!



meeeeen det kan ju omöjligt vara roligare.. eller? ??![]()
hmm är oxå inne på min 32:a säsong.Faktiskt så tycker jag att gYm1 är roligare-efter 32 säsonger på hoj börjar jag bli ganska mätt och med tanke på hur det ser ut i trafiken nu med all hets å memyselfandI mentalitet så funkar det finfint att bara köra hoj till å från jobbet. Räcker med det faktiskt!


hmm är oxå inne på min 32:a säsong.
kanske med ska testa gymmet. någon gång ska man väl testa det
återkommer med rapport![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |