Skriv-vad-du-vill-tråden

Min hoj är definitivt en kille. Mer specifikt ett fyllesvin för den är högljudd, luktar illa och gör aldrig som man säger till den. Skithoj :P

Morgon alla. Ingen som råkar sitta på en startmotor till en R1a från 1999? Min verkar inte orka med så bra längre. :(

Go morron på er alla :krama
Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!

Man ska äta glassen INTE stoppa den innanför stället :fakta:rolleyes:

Har du tagit ut hojen?

haha, min kollega uttryckte det så här " det skall finnas utrymme för en skogaholmslimpa" tror att han syftade på att man bör ha ca 6-7 cm tillgodo i midjan på byxorna. 26 april tar jag ut lille Alfred, Honda City har provkörningsdagar då!!!:tummenupp

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8