Skriv-vad-du-vill-tråden

Ugh... Snacka om att trafiken hade ruttnat ihop helt idag. Jag stack hemifrån kl 6 för att lämna in bilen på service i Solna. Kl 8 var jag framme. Lika bra att sälja bilen och köpa en hoj åt frugan. :huvet

Ugh... Snacka om att trafiken hade ruttnat ihop helt idag. Jag stack hemifrån kl 6 för att lämna in bilen på service i Solna. Kl 8 var jag framme. Lika bra att sälja bilen och köpa en hoj åt frugan. :huvet

Sjukt smetat på nynäsv redan innan 7 idag, såg ett par tappra hojar ute galonställ på...
Klart frugan ska ha en hoj:tummenupp

Har heller inte vart speciellt aktiv här sen hojen åkte in . Men ser fram emot en ny härlig säsong ......

Ja akta dig bara för kurvan före Svinninge min kompis går fortfarande med kryckor

Gomorron alla. Det verkar bli rejält fint på lördag, om man nu ska tro på vad smhi säger. :banana
Förresten, är det någon som har något tips på vad man kan göra åt ett halt skinnställ? Jag får inget fäste i vare sig sadel eller tank just nu.

Last edited:
Den typen jag har hjälper inte ett smack.

Är de gamla? De blir uttorkade och sämre med tiden.
Även om jag tycker att det inte borde spela roll så tycker jag de transparenta ger bättre grepp än svarta, kan vara inbillning. Smort in stället för mycket i vintras?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman