Skriv-vad-du-vill-tråden

Min hoj är definitivt en kille. Mer specifikt ett fyllesvin för den är högljudd, luktar illa och gör aldrig som man säger till den. Skithoj :P

Morgon alla. Ingen som råkar sitta på en startmotor till en R1a från 1999? Min verkar inte orka med så bra längre. :(

Go morron på er alla :krama
Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!

Man ska äta glassen INTE stoppa den innanför stället :fakta:rolleyes:

Har du tagit ut hojen?

haha, min kollega uttryckte det så här " det skall finnas utrymme för en skogaholmslimpa" tror att han syftade på att man bör ha ca 6-7 cm tillgodo i midjan på byxorna. 26 april tar jag ut lille Alfred, Honda City har provkörningsdagar då!!!:tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman