Skriv-vad-du-vill-tråden

Min hoj är definitivt en kille. Mer specifikt ett fyllesvin för den är högljudd, luktar illa och gör aldrig som man säger till den. Skithoj :P

Morgon alla. Ingen som råkar sitta på en startmotor till en R1a från 1999? Min verkar inte orka med så bra längre. :(

Go morron på er alla :krama
Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!!Fredag!!

Man ska äta glassen INTE stoppa den innanför stället :fakta:rolleyes:

Har du tagit ut hojen?

haha, min kollega uttryckte det så här " det skall finnas utrymme för en skogaholmslimpa" tror att han syftade på att man bör ha ca 6-7 cm tillgodo i midjan på byxorna. 26 april tar jag ut lille Alfred, Honda City har provkörningsdagar då!!!:tummenupp

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard