Skriv-vad-du-vill-tråden

Vi har väntat på dig..:fakta:fakta Och precis som hybris (Thyg0d) så har jag varit upptagen...

Åååååh... så snällt av dig att säga så... *asg* Men njae det tror jag inte...
Jag tror ni i smyg har gått o skaffat er LIV!!!! Inte okej att överge den här tråden... Skärpning!!!! *asg*

Det sorgliga är ju att några är så desperata och/eller oerfarna att dom går på det...:kulspruta:kulspruta

Jag tycker nån från det företaget kan komma hem till mig o visa mig hur bra den maskinen funkar så att soffan i gillestugan som är typ off white kan bli ren o fin... ;)
Sen skickar man iväg de o säger att man behöver fundera på saken.. höhö
 
Åååååh... så snällt av dig att säga så... *asg* Men njae det tror jag inte...
Jag tror ni i smyg har gått o skaffat er LIV!!!! Inte okej att överge den här tråden... Skärpning!!!! *asg*

Å DET SKA DU SÄGA SOM HÅLLER PÅ Å VÄNSTERPRASSLAR MOT OSS HELA TIDEN???





;)
Jag tycker nån från det företaget kan komma hem till mig o visa mig hur bra den maskinen funkar så att soffan i gillestugan som är typ off white kan bli ren o fin... ;)
Sen skickar man iväg de o säger att man behöver fundera på saken.. höhö

Självklart, vi skickar någon ur ledningen...:D
 
Nej, jag har inget liv, även om jag skulle önska det...:( Jag har bara inte orkat spamma så mycket på sistone...

Blir lessen i ögat nu... Spam är bra som fan i bästaste spamtråden...
Annars blir det liksom lite fel...
*skickar lite ork över cybernätet*
 
Jefflar vad segt. Ännu en natt med dålig sömn sätter sina spår. Har snart gjort slut på kaffebönorna på jobbet :fart :tungan
 
Jefflar vad segt. Ännu en natt med dålig sömn sätter sina spår. Har snart gjort slut på kaffebönorna på jobbet :fart :tungan

:hihi
Låter allvarligt... Vi har nog över här annars..Brukar lämpas in pallvis..
Konstigt nog sen jag började här men men... :D
 
Du får höra med någon som är Hammarbyare, jag vet inte, vi Djurgårdare får kaffe med banansmak.:D:D

Kaffebönor freebasear man eller maler ner och skjuter dom i armen.
Skulle aldrig röka kaffe, kan ju vara farligt.

Kenta
Norra stå
Zinkensdamm
 
Kaffebönor freebasear man eller maler ner och skjuter dom i armen.
Skulle aldrig röka kaffe, kan ju vara farligt.

Kenta
Norra stå
Zinkensdamm

Hmmmmmm... Ja farliga grejjor ska man inte göra... Läskigt...
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top