Skriv-vad-du-vill-tråden

Ojojoj.... vad har hänt med alla människor som ska skriva i den här tråden...
Fan dödare än dött här ju... Tre pers som skrivit och klockan är nästan nio... ILLA!!!!!! *asg*

Godmorgon godmorgon.

Sitter och retar mig på folk som skall fokusera på fel saker hela tiden... :mad:

Nu e försäkringen tecknad........ Nu väntar jag bara på värmen också. Eller så blire Icakasse igen.

Hahahaha... just det, den diskussionen kommer jag ihåg. :)
well, idag och imorgon är det skönt väder men sen kommer regnet igen (lagom tills jag får igång hojen med ny kylare).

Fan dödare än dött här ju... Tre pers som skrivit och klockan är nästan nio... ILLA!!!!!! *asg*

JAG HAR INTE HUNNIT!!!! :mad:
Polaren ringde, sur som ett jävla bi..
Han kom 2½km innan hojen spydde ut all olja.. :(
Gick klockrent innan, spejade ner hela FRAMhjulet..
Troligtvis så är det stopp i oljefiltret.. inga andra skador på motorn...
Skitknepigt men sprejar man framhjulet i 100 blås är det nåt med högt tryck som inte ville... Man ska faen inte äga Honda alltså..
En simpel vanlig service och så funkar det inte.. :gnissla

Så jag vart tvungen att pipa förbi farsgubben, låna bil och släp, åka hemåt, plocka upp polaren och hojsing och sen tillbaka med släp och bil till gubben och så vidare till jobbet

JAG HAR INTE HUNNIT!!!! :mad:
Polaren ringde, sur som ett jävla bi..
Han kom 2½km innan hojen spydde ut all olja.. :(
Gick klockrent innan, spejade ner hela FRAMhjulet..
Troligtvis så är det stopp i oljefiltret.. inga andra skador på motorn...
Skitknepigt men sprejar man framhjulet i 100 blås är det nåt med högt tryck som inte ville... Man ska faen inte äga Honda alltså..
En simpel vanlig service och så funkar det inte.. :gnissla

Så jag vart tvungen att pipa förbi farsgubben, låna bil och släp, åka hemåt, plocka upp polaren och hojsing och sen tillbaka med släp och bil till gubben och så vidare till jobbet

Yadi yadi yadi...
ursäkter ursäkter.. :tungan

Honda är bästast... :D :yoparty

Jasså?? Både Kristers och nu polarens...
Trasiga skeitsaker! :tungan

:hihi
Just kidding..

Min håller för allt... Honda bäst...
Så det så!!!!!!!!!!

Ska iofs nån gång sen byta till en Triumph Daytona men ändå..

Hörruduru... inte göra så.. Min Rosa Fara blir lessen när jag avslöjar att det blir en Daytona sen...
Fast det dröjer ju nått år nu...
Den e såååå fin just nu...
Fast man vet aldrig... Blir ju Gotland om nån vecka så... höhö

JAAAAAA!!!!!!!

... och gärna lite tålamod innan den här skiten ska ihop igen. :mad:

Dom som började tillverka mousse måste vara de personer som tycker att det blivit för trångt i skogen och vill få bort en drös så att det blir lite glesare, man kan ju bli stående en vecka innan skiten är av och på igen.

Dagens garv:
Var på jobbintervju. När de ringer coh säger "Vi ringer från Scandic hotel" så tänker man sej att detär städare, receptionist eller nåt sånt. Man kommer dit och det är nånting helt annat och de har hyrt in sej i ett hotellrum där. "Vi ringer från Scandic" var det ja...
Vidare så sökte de säljare, kontrollanter och utbildningsledare och man skulle då börja som säljare. Jobbet innebär då att man ska - med egen bil - åka hem till folk och demonstrera deras "fantastiska" maskin "Pro-Aqua".
Den städar *allt*. Golv, mattor, väggar, fönster, ryktar hästen (et sista sa han faktist som tur är för vid det laget hade jag svårt att hålla mej för garv så då fick jag en ursäkt att skratta lite) och detta med ENBART VATTEN! :skrämd

Och just det, jag skulle då sälja på provision. :brinnerup
Tackade för mej ganska så omgående. :glömdet
Fan vad dåligt CV jag måste ha på arbetsförnedringens hemsida om det är såna arbetsgivare jag lockar... :gnissla Tur man faktist har jobb nu, men skulle inte ens tackat ja till dom här även om jag inte hade det.

Sen gick jag inte på BrunOutbutiken på andra sidan motorvägen och drömde lite.

Cola!!!

Last edited:
Dagens garv:
Var på jobbintervju. När de ringer coh säger "Vi ringer från Scandic hotel" så tänker man sej att detär städare, receptionist eller nåt sånt. Man kommer dit och det är nånting helt annat och de har hyrt in sej i ett hotellrum där. "Vi ringer från Scandic" var det ja...
Vidare så sökte de säljare, kontrollanter och utbildningsledare och man skulle då börja som säljare. Jobbet innebär då att man ska - med egen bil - åka hem till folk och demonstrera deras "fantastiska" maskin "Pro-Aqua".
Den städar *allt*. Golv, mattor, väggar, fönster, ryktar hästen (et sista sa han faktist som tur är för vid det laget hade jag svårt att hålla mej för garv så då fick jag en ursäkt att skratta lite) och detta med ENBART VATTEN! :skrämd

Och just det, jag skulle då sälja på provision. :brinnerup
Tackade för mej ganska så omgående. :glömdet
Fan vad dåligt CV jag måste ha på arbetsförnedringens hemsida om det är såna arbetsgivare jag lockar... :gnissla

Äckelföretag! Sådana skall sänkas medelst saabar som bojsänke!

Tur man faktist har jobb nu, men skulle inte ens tackat ja till dom här även om jag inte hade det.

GRATTIS

Sen gick jag inte på BrunOutbutiken på andra sidan motorvägen och drömde lite.

Antar att du är lite till dig för den där meningen misstänker jag innehåller i alla fall två skrivfel. :gnissla.
Misstänker att du gick IN på BURNOUTBUTIKEN... ;)

GRATTIS
[/QUOTE]

När jag fattade vad det "jobbet" handlade om så satt jag och tänkte på en tråd jag läst här på forumet som handlade om precis samma typ av jobb (kanske tillochmed precis samma) och det var rätt "rolig" läsning där. X)

Danke! :)

Antar att du är lite till dig för den där meningen misstänker jag innehåller i alla fall två skrivfel. :gnissla.
Misstänker att du gick IN på BURNOUTBUTIKEN... ;)

:skrattaåt Så var det ja. Skyller på att jag fortfarande satt och smågarvade åt det här "jobbet". :hihi

Vi har väntat på dig..:fakta:fakta Och precis som hybris (Thyg0d) så har jag varit upptagen...

Det sorgliga är ju att några är så desperata och/eller oerfarna att dom går på det...:kulspruta:kulspruta

Last edited:
Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...