Skriv-vad-du-vill-tråden

HEMMA :tummenupp
Ännu en dag avklarad å imorrn borde man kunna bli klar lite tidigare HOPPAS jag!

Eradi, tvinga mig inte å leta... Vilket av jobben ere du fått?

Hade en sån där förbannad maskinsäljare ringde till mig en gång som va HEEEELT borta, shit där var varken hästarna i stallet, lampen inte tänd och hissen satt fast i källaren... Hon förstod verkligen inte att jag inte var intresserad av deras supermaskin! :D
"ja men nu bjuder jag ju dig på att vi kommer och demar maskinen på en soffa eller matta"
"jo, men om jag sen skulle vara intresserad av köpa maskinen, vad kostar den då?" (inte för att jag nånsin skulle vara intresserad, men ville veta iaf.)
"erhm...... 26'000 *host*"
*KLICK*
:huvet vad fan tror dom!

Leta på du, hon har inte skrivit det... :huvet
Fruntimmer du vet, säger ungefär en tredjedel av det de vill få sagt och förväntar sig sen att vi skall kunna gissa oss till resten... gissar vi fel blir det världskrig. :glömdet

HEMMA :tummenupp
Ännu en dag avklarad å imorrn borde man kunna bli klar lite tidigare HOPPAS jag!

Hade en sån där förbannad maskinsäljare ringde till mig en gång som va HEEEELT borta, shit där var varken hästarna i stallet, lampen inte tänd och hissen satt fast i källaren... Hon förstod verkligen inte att jag inte var intresserad av deras supermaskin! :D
"ja men nu bjuder jag ju dig på att vi kommer och demar maskinen på en soffa eller matta"
"jo, men om jag sen skulle vara intresserad av köpa maskinen, vad kostar den då?" (inte för att jag nånsin skulle vara intresserad, men ville veta iaf.)
"erhm...... 26'000 *host*"
*KLICK*
:huvet vad fan tror dom!

Haha... HAde en liknande händelse för några år sedan... De hade varit utanför nån butik och det var nån gissningstävling.. o så lämnade man sitt nummer osv...
nån vecka senare ringer den mest blåsta lilla fröken jag nånsin stött på...
Och fattar inte att jag helt enkelt saknar mattor hemma och att soffan är en vecka gammal...
Hon fortsatte mala på att men vadå de kommer ju hem till dig o tvättar den osv????
Men seriöst... vad fan ska de tvätta??? mina parkettgolv??? min veckogamla soffa???? *suck*

Schema? :va

;)
Hämtar tjejen på Arlanda natten till måndag å har ingen lust att gå upp tidigt sen så jag jobbar torsdag istället

Okej.. arbetstider dårå...
Jaha... du tänkte så.. Hehe...
Men du jobbar fredag oxå??

Last edited:
Leta på du, hon har inte skrivit det... :huvet
Fruntimmer du vet, säger ungefär en tredjedel av det de vill få sagt och förväntar sig sen att vi skall kunna gissa oss till resten... gissar vi fel blir det världskrig. :glömdet

:FU:kulspruta:kulspruta

Iochförsig sant att jag inte skrivit vad för ställe det är, men det är för att jag är lite osäker på företaget öht. :D Per Svensson Transport heter dom, men på deras arbetsbyxor står det Schenker och på lastbilen står det ColdSped... :D Men det stället är helt okej förutom att det tar timmen att ta sej dit kommunalt. Så börjar man typ 7 på morgonen... :näsblod
Behöver bara ringa och säga att jag tar det, men ska se hur det går med Schenker först. ;) Ska ringa dom imorrn för har fått utdraget de ville ha från belastningsregistret. :)

Nu är hojen körklar!! :)

Undrar om jag o skinnstället är det.....:rolleyes:

hehe... Ja du... jag o mitt nya är ju inte riktigt det..
dock så kom jag både i och ur det utan hjälp igår när jag kollade på hockey i det... hehe
Ikväll blir det samma procedur... kolla på hockey i skinnställ är bra skit... :D
*asg*

hehe... Ja du... jag o mitt nya är ju inte riktigt det..
dock så kom jag både i och ur det utan hjälp igår när jag kollade på hockey i det... hehe
Ikväll blir det samma procedur... kolla på hockey i skinnställ är bra skit... :D
*asg*

Kanske måste göra nåt liknande......hade det ju på mig i februari...dock utan ryggskydd då ju.......hmmmmm......:)

Kanske måste göra nåt liknande......hade det ju på mig i februari...dock utan ryggskydd då ju.......hmmmmm......:)

Hehe...
Ja du... mitt är ju stelt än så länge att jag måste sitta o glo på tv el nått...

En undran..
hur får ni folk plats med skorna över skinnstället??
Mina knäskydd går i skorna... Går ju rätt långt ner.. o skorna går högt upp...
På förra stället kapade jag skydden lite i nederkant... Måste nog göra det på nya med... men hur gör ni andra?????

Vampyrtrollet skrev:
Hehe...
Ja du... mitt är ju stelt än så länge att jag måste sitta o glo på tv el nått...

En undran..
På förra stället kapade jag skydden lite i nederkant... Måste nog göra det på nya med... men hur gör ni andra?????

Har inte det problemet.

/F. Ågelben

Carnivore:
Scchhh, det finns kvinns som läser här, de kanske fattar att vi är dem på spåren! :tuttar

Vampyrtrollet:
Låter som det skulle kunnat va samma tjej! :D Det värsta utav allt var att hon insisterade på att nämna "[Rishhii]" efter varannan mening (hej Rishhii, hur är det Rishhii" :huvet, vilket för det första inte är mitt namn, å för det andra inte hur man uttalar mitt smeknamn :tungan. Åhhhhhhhhhhhhh, SOPA! :D
Fö. så har jag inte heller problem med att få in stället i dojjorna, stället sitter ju tajt så satan runt vaden när man dragit ner båda dragkedjorna så det är nästan som att sätta på skon på ett naket ben :D

Eradi:
PST verkar ju okey utav det jag kunde hitta mig till..! Men du ska helt klart köra på det som känns bäst nu när du verkar få lite alternativ!

En undran..

Man fixar längre ben... :hihi

Hehe...

En undran..

Hjälp! Aldrig hört om nån med det problemet! :)
Själv känns det mest som om man har för långa ben oftast..

Man fixar längre ben... :hihi

Hörrudu...
För min blygsamma längd på heeeela 166 cm har jag väldigt långa ben... ska jag köpa jeans måste det vara extralånga för annars blir det knasigt...
Så jag vill inte ha längre ben...

Carnivore:
Scchhh, det finns kvinns som läser här, de kanske fattar att vi är dem på spåren! :tuttar

Vampyrtrollet:
Låter som det skulle kunnat va samma tjej! :D Det värsta utav allt var att hon insisterade på att nämna "[Rishhii]" efter varannan mening (hej Rishhii, hur är det Rishhii" :huvet, vilket för det första inte är mitt namn, å för det andra inte hur man uttalar mitt smeknamn :tungan. Åhhhhhhhhhhhhh, SOPA! :D
Fö. så har jag inte heller problem med att få in stället i dojjorna, stället sitter ju tajt så satan runt vaden när man dragit ner båda dragkedjorna så det är nästan som att sätta på skon på ett naket ben :D

alltså problemet är ju inte att jag inte får på mig skon egentligen...
Problemet är att inte lyckas stänga skon runt skyddet eftersom det liksom inte får plats,... :(
Benskyddet går ca 5cm in i skorna typ...

Hjälp! Aldrig hört om nån med det problemet! :)
Själv känns det mest som om man har för långa ben oftast..

Äsch... Det där är inget problem så länge man inte har vääääääääldigt långa ben... hehe..

Last edited:
Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...