Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Får man fråga vad det är för hemskhetssyssla?![]()
Nu e försäkringen tecknad........ Nu väntar jag bara på värmen också. Eller så blire Icakasse igen.
Ojojoj.... vad har hänt med alla människor som ska skriva i den här tråden...
Fan dödare än dött här ju... Tre pers som skrivit och klockan är nästan nio... ILLA!!!!!! *asg*

JAG HAR INTE HUNNIT!!!!
Polaren ringde, sur som ett jävla bi..
Han kom 2½km innan hojen spydde ut all olja..
Gick klockrent innan, spejade ner hela FRAMhjulet..
Troligtvis så är det stopp i oljefiltret.. inga andra skador på motorn...
Skitknepigt men sprejar man framhjulet i 100 blås är det nåt med högt tryck som inte ville... Man ska faen inte äga Honda alltså..
En simpel vanlig service och så funkar det inte..
Så jag vart tvungen att pipa förbi farsgubben, låna bil och släp, åka hemåt, plocka upp polaren och hojsing och sen tillbaka med släp och bil till gubben och så vidare till jobbet


Yadi yadi yadi...
ursäkter ursäkter..
Honda är bästast...![]()
![]()


Jasså?? Både Kristers och nu polarens...
Trasiga skeitsaker!
Just kidding..
kaffe !!!!
gott!!!!!
Min håller för allt... Honda bäst...
Så det så!!!!!!!!!!
Ska iofs nån gång sen byta till en Triumph Daytona men ändå..

som faen !!!!
![]()
kaffe !!!!




Tur man faktist har jobb nu, men skulle inte ens tackat ja till dom här även om jag inte hade det.kaffe !!!!
Dagens garv:
Var på jobbintervju. När de ringer coh säger "Vi ringer från Scandic hotel" så tänker man sej att detär städare, receptionist eller nåt sånt. Man kommer dit och det är nånting helt annat och de har hyrt in sej i ett hotellrum där. "Vi ringer från Scandic" var det ja...
Vidare så sökte de säljare, kontrollanter och utbildningsledare och man skulle då börja som säljare. Jobbet innebär då att man ska - med egen bil - åka hem till folk och demonstrera deras "fantastiska" maskin "Pro-Aqua".
Den städar *allt*. Golv, mattor, väggar, fönster, ryktar hästen (et sista sa han faktist som tur är för vid det laget hade jag svårt att hålla mej för garv så då fick jag en ursäkt att skratta lite) och detta med ENBART VATTEN!
Och just det, jag skulle då sälja på provision.
Tackade för mej ganska så omgående.
Fan vad dåligt CV jag måste ha på arbetsförnedringens hemsida om det är såna arbetsgivare jag lockar...![]()
Tur man faktist har jobb nu, men skulle inte ens tackat ja till dom här även om jag inte hade det.
Sen gick jag inte på BrunOutbutiken på andra sidan motorvägen och drömde lite.
.Antar att du är lite till dig för den där meningen misstänker jag innehåller i alla fall två skrivfel..
Misstänker att du gick IN på BURNOUTBUTIKEN...![]()
Så var det ja. Skyller på att jag fortfarande satt och smågarvade åt det här "jobbet". 
Ojojoj.... vad har hänt med alla människor som ska skriva i den här tråden...
Fan dödare än dött här ju... Tre pers som skrivit och klockan är nästan nio... ILLA!!!!!! *asg*

Och precis som hybris (Thyg0d) så har jag varit upptagen...Äckelföretag! Sådana skall sänkas medelst saabar som bojsänke!


|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |