Har aldrig varit där...
Ni är som Skansen jue......![]()
Mmm...undrar om jag inte ska ta och åka till Biltema och köpa några färgburkar i dom magiska färgerna som förgyller Djurgårdens vackra klubbemblem.
och måla om en SV 650 som står i mitt garage.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har aldrig varit där...
Ni är som Skansen jue......![]()
Mmm...undrar om jag inte ska ta och åka till Biltema och köpa några färgburkar i dom magiska färgerna som förgyller Djurgårdens vackra klubbemblem.
och måla om en SV 650 som står i mitt garage.....

Mmm...undrar om jag inte ska ta och åka till Biltema och köpa några färgburkar i dom magiska färgerna som förgyller Djurgårdens vackra klubbemblem.
och måla om en SV 650 som står i mitt garage.....




Mmm...undrar om jag inte ska ta och åka till Biltema och köpa några färgburkar i dom magiska färgerna som förgyller Djurgårdens vackra klubbemblem.
och måla om en SV 650 som står i mitt garage.....


Nääääääääääääääääääääääää![]()

Ni är som Skansen jue......![]()
äntligen så slipper man stå vid aspuddsbadet och glo, nu är de jämnat vid marken och för er som vill så är de party på gatan där i kväll vid 20-21 tiden. Men va snäll annars kommer de säkert 24 eller fler poliser som är på lite av ett dåligt humör 
Vad skönt, då slipper man se deras jäkla gnällande på FB om att man skall rädda ett förfallet badhus... som jag iofs misstänker att inte ens en tredjedel av de som gnäller har någonsin utnyttjat.
EcKsAgT !
Vad är det för jävla tomtar som står med hemmagjorda vattenfärgsmålade skyltar och gafflar utanför ?
Mona Salin eller Lasse O´s anhängare som är hemma och e sjukskrivna eller lyfter försörjningsstöd.
Fy fan.

EcKsAgT !
Vad är det för jävla tomtar som står med hemmagjorda vattenfärgsmålade skyltar och gafflar utanför ?
Mona Salin eller Lasse O´s anhängare som är hemma och e sjukskrivna eller lyfter försörjningsstöd.
Fy fan.

Nejmen min bäste Pucken då! Nu tycker jag att du verkar uttrycka lite förutfattade meningar, om de samhällets stöttepelare, som gjort sin medborgerliga plikt och försökt bevara delar av den svanska kulturskatten. Jag är NÄSTAN säker på att det är ansvarstagande nyckelpersoner inom det svenska näringslivet, som tagit ut semester för att delta i denna viktiga manifestation!
Vattenkanoner och gummikulor!![]()

Helvete Shooter, du glömde tårgasen![]()
Tack! Ber om ursäkt för mitt förbiseende...![]()

Lugnt! Jag finns alltid där för att backa upp!
Förresten, får polisen använda någon av dessa amm-effekter?![]()
Är det en liten smygdemonstrant vi har här på SH, som försöker få ut information! App! App! App!Är det en liten smygdemonstrant vi har här på SH, som försöker få ut information!
Du får väl åka ner till Salem och känna hur det känns!
![]()


Mmm...undrar om jag inte ska ta och åka till Biltema och köpa några färgburkar i dom magiska färgerna som förgyller Djurgårdens vackra klubbemblem.
och måla om en SV 650 som står i mitt garage.....

Så här nånting?![]()
vågar man stå som ordningsvakt på deras matcher?? vågar man stå som ordningsvakt på deras matcher??
Blive erbjuden jobb som ordningsvakt på deras matcher nämligen.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |