Skriv-vad-du-vill-tråden

Vi funderade på vad publiken egentligen sysslade med under pauserna, speciellt sen långa pausen. Kunde ni gå ut nånting eller var ni tvugna att sitta där och uggla?
Långa pausen förväntades man shoppa. :) Typ. Gången runt arenan är ju full med korv- och drickaförsäljning och så hade de lite events och så skulle typ alla gå på toaletten. :lol

Den som inte var på plats 22.10 fick dock inte komma tillbaka till sin plats den kvällen. Hela sändningen var ganska hårt styrd, vi fick också reklam i pauserna, men vi fick bonusuppträdanden från de andra Idoldeltagarna när det var lite längre pauser och Adam Alsing "underhöll" oss med DJ:ande och prat. Produktionsledaren ägnade rätt mycket av tiden i pauserna till att ge oss i publiken instruktioner och pepp.

Många ordningsvakter som höll ordning på de där små som skulle springa ivägen och stå i gångarna även under sändning, men kameramännen jobbar stenhårt och har i princip sin koreografi att följa så står det någon på fel ställe blir det en rejäl krock. Det är inte direkt som att de går långsamt med de där kamerorna fastsatta i selen... :rolleyes:

Mmm... du fattar, värsta läget liksom och så blir man hindrad av en "fjortis" som tycker morsan är sååååå pinsam. :va

Ser en t-shirt framför mig med texten "Bankad av Bagge" !!!:D

Tar gärna jobb på matcher men vill nog inte riskera att få nå i huvudet av knäppa supportrar. :va fast vad vet jag som aldrig kollar på sånt :D får skaffa hjälm :)

Tror inte att det behövs, det brukar vara ganska lugnt.:) Jag har aldrig sett något bråk, det närmsta jag sett var två stycken som stod och höll i varandra, men det var EN gång på flera år.

Tror inte att det behövs, det brukar vara ganska lugnt.:) Jag har aldrig sett något bråk, det närmsta jag sett var två stycken som stod och höll i varandra, men det var EN gång på flera år.

:D:tummenupp kramas är ju helt okej i mina ögon ;) :rolleyes:

Dotra mi var elak på mig igår. Påstod att jag var som en j-a fjortis och satt och dreglade efter Bagge. :va Jävla unge. :mad:

Vad det gäller detta röstar jag på Matilda, tror snusktant satt och dregla hejdlöst på sitt egna skrev...:rolleyes:

Vad det gäller detta röstar jag på Matilda, tror snusktant satt och dregla hejdlöst på sitt egna skrev...:rolleyes:
Jag vet inte hur din tjej är konstruerad, men för min del är det fysiskt omöjligt att dregla på mitt eget skrev. SPECIELLT om jag sitter upp. :3freak

Ser en t-shirt framför mig med texten "Bankad av Bagge" !!!:D
:kär

Last edited:
Jag vet inte hur din tjej är konstruerad, men för min del är det fysiskt omöjligt att dregla på mitt eget skrev. SPECIELLT om jag sitter upp. :3freak

Inte fasen är väl du antigravitationen själv eller??? :confused:

Spotta dig själv i naveln, sätt dig ner och se skiten rinna söderut..... svårare än så är det inte.

Inte fasen är väl du antigravitationen själv eller??? :confused:

Spotta dig själv i naveln, sätt dig ner och se skiten rinna söderut..... svårare än så är det inte.
:va OM jag nu skulle spotta på mig själv, så lär det hamna på :tuttar -na långt innan naveln och kommer nog f-n inte längre söderut än så... Äckelpotta! :fakta

Ni e fett ekklia i den här tråden!
Nu tycker jag farbror är lite kinkig. :kiss

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...