Skriv-vad-du-vill-tråden

Har aldrig varit där...

Ni är som Skansen jue......:rolleyes:

Mmm...undrar om jag inte ska ta och åka till Biltema och köpa några färgburkar i dom magiska färgerna som förgyller Djurgårdens vackra klubbemblem.
och måla om en SV 650 som står i mitt garage.....

Mmm...undrar om jag inte ska ta och åka till Biltema och köpa några färgburkar i dom magiska färgerna som förgyller Djurgårdens vackra klubbemblem.

Ja varför inte, lite spänning i vardagen gör ju inget. :gnissla

Wohoo, nu längtar jag till 17/4... blir SHK på Gelleråsen för mig då. :)

Last edited:

Hmmmm... Det är bara o satsa på det om du inte längre vill leva... :krama
Du vet att hon är livsfarlig va???? :tuttar

Nääääääääääääääääääääääää:skrämd:skrämd:skrämd:skrämd

Skulle han aldrig våga. :krama
Om hans liv är honom kärt så...

Last edited:
Ni är som Skansen jue......:rolleyes:

Iofs. så kallas klacken för apberget, eller som en av våra sånger går: Försök inte jiddra med apor, vi inga konster tål, ni é ett sopigt gäng som ska få däng och snart gör Djurgårn mål...

:hoppa äntligen så slipper man stå vid aspuddsbadet och glo, nu är de jämnat vid marken och för er som vill så är de party på gatan där i kväll vid 20-21 tiden. Men va snäll annars kommer de säkert 24 eller fler poliser som är på lite av ett dåligt humör :D
Nu ska jag njuta av min ledighet. :yoparty

Vad skönt, då slipper man se deras jäkla gnällande på FB om att man skall rädda ett förfallet badhus... som jag iofs misstänker att inte ens en tredjedel av de som gnäller har någonsin utnyttjat.

Vad skönt, då slipper man se deras jäkla gnällande på FB om att man skall rädda ett förfallet badhus... som jag iofs misstänker att inte ens en tredjedel av de som gnäller har någonsin utnyttjat.

EcKsAgT !:tummenupp

Vad är det för jävla tomtar som står med hemmagjorda vattenfärgsmålade skyltar och gafflar utanför ?
Mona Salin eller Lasse O´s anhängare som är hemma och e sjukskrivna eller lyfter försörjningsstöd.
Fy fan.

Vad är det för jävla tomtar som står med hemmagjorda vattenfärgsmålade skyltar och gafflar utanför ?
Mona Salin eller Lasse O´s anhängare som är hemma och e sjukskrivna eller lyfter försörjningsstöd.
Fy fan.

Nejmen min bäste Pucken då! Nu tycker jag att du verkar uttrycka lite förutfattade meningar, om de samhällets stöttepelare, som gjort sin medborgerliga plikt och försökt bevara delar av den svanska kulturskatten. Jag är NÄSTAN säker på att det är ansvarstagande nyckelpersoner inom det svenska näringslivet, som tagit ut semester för att delta i denna viktiga manifestation! :rolleyes:
Vattenkanoner och gummikulor! :glömdet

Fy fan.

Fast det roligaste är när tomtarna påstår att det är regeringens/stadshusets fel för så hade aldrig de rödgröna gjort.... nu var ju badhuset så illa skött och dåligt underhållet att de som påstår sig bry sig redan har haft sin chans att påverka, men som godtrogna människor så tror man att det skulle göra det den här gången... inte att att det är sympatiröster när man vet att man kan säga vad fan som helst utan att det betyder något.:brinnerup

Nejmen min bäste Pucken då! Nu tycker jag att du verkar uttrycka lite förutfattade meningar, om de samhällets stöttepelare, som gjort sin medborgerliga plikt och försökt bevara delar av den svanska kulturskatten. Jag är NÄSTAN säker på att det är ansvarstagande nyckelpersoner inom det svenska näringslivet, som tagit ut semester för att delta i denna viktiga manifestation! :rolleyes:
Vattenkanoner och gummikulor! :glömdet

Helvete Shooter, du glömde tårgasen:fakta:D

Lugnt! Jag finns alltid där för att backa upp!:tummenupp:D

Förresten, får polisen använda någon av dessa amm-effekter?:va

App! App! App! :ajjabajja Är det en liten smygdemonstrant vi har här på SH, som försöker få ut information! :D Du får väl åka ner till Salem och känna hur det känns!:D

App! App! App! :ajjabajja Är det en liten smygdemonstrant vi har här på SH, som försöker få ut information! :D Du får väl åka ner till Salem och känna hur det känns!:D

Ska jag demostrera för något så skulle det i så fall vara "Fri sprit och bredare trotarer" :fakta:fakta

Vadå LITEN?! Jag är ganska stor.:mad:

Så här nånting?:D:D:yoparty

Bifogat

• visabildDIF.jpg
    visabildDIF.jpg
    67.9 KB · Visningar: 58
Last edited:
Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT