Har aldrig varit där...
Ni är som Skansen jue......![]()
Mmm...undrar om jag inte ska ta och åka till Biltema och köpa några färgburkar i dom magiska färgerna som förgyller Djurgårdens vackra klubbemblem.
och måla om en SV 650 som står i mitt garage.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har aldrig varit där...
Mmm...undrar om jag inte ska ta och åka till Biltema och köpa några färgburkar i dom magiska färgerna som förgyller Djurgårdens vackra klubbemblem.

Nääääääääääääääääääääääää![]()

äntligen så slipper man stå vid aspuddsbadet och glo, nu är de jämnat vid marken och för er som vill så är de party på gatan där i kväll vid 20-21 tiden. Men va snäll annars kommer de säkert 24 eller fler poliser som är på lite av ett dåligt humör 
Vad skönt, då slipper man se deras jäkla gnällande på FB om att man skall rädda ett förfallet badhus... som jag iofs misstänker att inte ens en tredjedel av de som gnäller har någonsin utnyttjat.
EcKsAgT !
Vad är det för jävla tomtar som står med hemmagjorda vattenfärgsmålade skyltar och gafflar utanför ?
Mona Salin eller Lasse O´s anhängare som är hemma och e sjukskrivna eller lyfter försörjningsstöd.
Fy fan.

EcKsAgT !
Vad är det för jävla tomtar som står med hemmagjorda vattenfärgsmålade skyltar och gafflar utanför ?
Mona Salin eller Lasse O´s anhängare som är hemma och e sjukskrivna eller lyfter försörjningsstöd.
Fy fan.

Nejmen min bäste Pucken då! Nu tycker jag att du verkar uttrycka lite förutfattade meningar, om de samhällets stöttepelare, som gjort sin medborgerliga plikt och försökt bevara delar av den svanska kulturskatten. Jag är NÄSTAN säker på att det är ansvarstagande nyckelpersoner inom det svenska näringslivet, som tagit ut semester för att delta i denna viktiga manifestation!
Vattenkanoner och gummikulor!![]()

Helvete Shooter, du glömde tårgasen![]()
Tack! Ber om ursäkt för mitt förbiseende...![]()

Lugnt! Jag finns alltid där för att backa upp!
Förresten, får polisen använda någon av dessa amm-effekter?![]()
Är det en liten smygdemonstrant vi har här på SH, som försöker få ut information! App! App! App!Är det en liten smygdemonstrant vi har här på SH, som försöker få ut information!
Du får väl åka ner till Salem och känna hur det känns!
![]()

Så här nånting?![]()
vågar man stå som ordningsvakt på deras matcher?? vågar man stå som ordningsvakt på deras matcher??
Blive erbjuden jobb som ordningsvakt på deras matcher nämligen.
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |