Skriv-vad-du-vill-tråden

Och för det måste du vara nykter?:va Och dessutom så var jag på jobbet när jag skrev att DIF är Stockholms stolthet, så det så!:fakta:fakta

Förevigt Djurgården, för alltid, oavsett!!

Jepp med tanke på att jag är en sån där väktardjävel så får jag inte dricka på jobbet.. hehe...

Men vadå är inte du datanerd??? Innebär det inte full på joltcola??? ;)

För evigt AIK... Inget kan någonsin ändra det... :yoparty

Jepp med tanke på att jag är en sån där väktardjävel så får jag inte dricka på jobbet.. hehe...

Joltcola och Panpizza, datanördarnas nationalmat. :fakta

På vilket jobb får man dricka? ;)

Joltcola och Panpizza, datanördarnas nationalmat. :fakta

Vi kör en PPF ibland... (Pan Pizza Frenzy) :D:yoparty

Last edited:
Vafan, försöker boka SHK i april nästa år men när jag godkänner betalning och allt så verkar sidan flippa ur... sjukt jobbigt.

Kan erkänna att jag kommer se idolfinalen här hemma... har varit en ganska bra säsong med många som varit bra, tyvärr är inte de två bästa i finalen.

Slapp man bara Jihdes trams och fick höra lite fler låtar istället så..

Hans intro till låtarna är ju lite trevliga... men snacket efter låtarna hade jag gärna varit utan.

Men jag blir putt om Calle går och vinner, att han inte åkte ut förra gången istället för Tove är en skam i sig.

Hans intro till låtarna är ju lite trevliga... men snacket efter låtarna hade jag gärna varit utan.

Men jag blir putt om Calle går och vinner, att han inte åkte ut förra gången istället för Tove är en skam i sig.

Presentationerna är det väl inget fel på direkt men när börjar tramsa med att få fjortisar att skrika rodnar man fan även om man är ensam hemma :3freak

Hur många tror du man måste dricka för att stå ut med Idolfinal halva natten?!? :skrämd

:D
Sitter här och förbereder mej mental inför imorgon med att spy galla över hela Idol/Fame Factory/Liknande Program-iden. Kommer ihåg för ett tag sen jag pratade med nån på allvar menade att det hör till allmänbildning att veta vem som vann senaste Idolfinalen. Allmänbildning är ju sånt som är av intresse för allmänheten och Idol hör ju knappast dit. Försöker komma på nåt bättre ord för det. Lokalbildning? Personligbildning? Personligt intresse? :va

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman