Skriv-vad-du-vill-tråden

NÄ NU JÄVLAR!!!:mad::mad: Så jag skulle alltså vara syltryggsgenerationen?:6surkart:6surkart Nu blire degradering till måndagsälskare och uteslutning ur "Måndagshatarklubben":mad:

Hallå!! Straffa för faen inte budbärare... Skjut gamlot i såna fall!
jag bara undrade om det var så han menade...

"OJ! Jag missade visst. Sorry..." :wiggle

Ja jag försökte men problemet var ju att vi var två pers till i
CIG helvetet och jag fick bara talla på negertutten.. .
Svart joystick format som en halv boll och med en knapp på toppen...
En fick leka radar och den andra fick trycka på pangaknappen... :(
Jag fick bara kika i periskåpet och se till att laserhlvtet låste..

Lira bira !

Amf. KA-3 -90 !!!
Tångräka...

Ja det förklarar ju din räkiga lekamen idag då.. :pinnben
:hihi

Måste man vara leg :tomte
eller räcker det med papper från psyk akuten att man är lite tomtig???
:hihi

Jag tror nog att du är tillräckligt kvalificerad för det jobbet så du behöver nog inte oroa dig.:hihi:hihi

Hallå!! Straffa för faen inte budbärare... Skjut gamlot i såna fall!
jag bara undrade om det var så han menade...

Okej då, vi skyller det på bristande kommunikation pga. att det var måndag igår!:)

"OJ! Jag missade visst. Sorry..." :wiggle

Det har faktiskt hänt att folk har skjutit för nära mål-fpl...

Last edited:
Och dagens ros går till...

Har en ganska så pessimistisk syn på människan med allt skit vi hittar på i världen. Men idag tändes en gnista hopp.
Var ute som "praktikant" i en grusbil idag och i vanlig ordning får jag huvudvärk pga dåligt med sömn. Men denna gången utvecklades värken till en fullskalig migränattack. Helvete vad jag mådde dåligt. När dagen äntligen var slut och jag satt på bussen på vägen hem så kände jag att det började stiga i halsen. "Nä nu jävlar kommer jag spy!" tänkte jag och började kämpa för att hålla ner det till nästa hållplats då jag inte kände för att lägga en pizza i en fullsatt buss.
När bussen äntligen stannade så bad jag chaffisen öppna dörren längst fram då den var närmast och sen kastade jag mej av bussen, sprang fram till en buske där jag slängde mej på knä och väntade på att lunchen skulle komma upp. Dock hände ingenting och jag kände att allt började sjunka tillbaka.
Då noterar jag att bussen står kvar. Förväntade ju mej att chaffisen skulle dra. Men istället knackar nån mej på axeln och bakom mej står chaffisen och ser orolig ut. Frågar hur jag mår, frågar om jag vill ha vatten, ger mej en flaska vatten, om jag har huvudvärk och isåfall vill ha en huvudvärkstblett. När vi sen fortsätter åka så slänger han en blick på mej lite då coh då för att kolla läget. Såna små gester får mej att återfå lite tro på mänskligheten iallafall. :)

Har en ganska så pessimistisk syn på människan med allt skit vi hittar på i världen. Men idag tändes en gnista hopp.
Var ute som "praktikant" i en grusbil idag och i vanlig ordning får jag huvudvärk pga dåligt med sömn. Men denna gången utvecklades värken till en fullskalig migränattack. Helvete vad jag mådde dåligt. När dagen äntligen var slut och jag satt på bussen på vägen hem så kände jag att det började stiga i halsen. "Nä nu jävlar kommer jag spy!" tänkte jag och började kämpa för att hålla ner det till nästa hållplats då jag inte kände för att lägga en pizza i en fullsatt buss.
När bussen äntligen stannade så bad jag chaffisen öppna dörren längst fram då den var närmast och sen kastade jag mej av bussen, sprang fram till en buske där jag slängde mej på knä och väntade på att lunchen skulle komma upp. Dock hände ingenting och jag kände att allt började sjunka tillbaka.
Då noterar jag att bussen står kvar. Förväntade ju mej att chaffisen skulle dra. Men istället knackar nån mej på axeln och bakom mej står chaffisen och ser orolig ut. Frågar hur jag mår, frågar om jag vill ha vatten, ger mej en flaska vatten, om jag har huvudvärk och isåfall vill ha en huvudvärkstblett. När vi sen fortsätter åka så slänger han en blick på mej lite då coh då för att kolla läget. Såna små gester får mej att återfå lite tro på mänskligheten iallafall. :)

:) Man blir ju glad av att höra såna små berättelser. Alldeles för få av dem. Hoppas du mår bättre!

:) Man blir ju glad av att höra såna små berättelser. Alldeles för få av dem. Hoppas du mår bättre!

Något bättre iallafall. Illamåendet är borta så fick i mej lite middag. Nu är det sängen som gäller dock.:) Natti!

Lillördag minsann! Firades med att låta bli att höra väckarklockorna imorse :rolleyes:

Det gör jag varje morgon till min frus stooora gläjde... *asg*
Men framförallt imorse pga av en sopig natt...
Vaknat femtielva gånger och nog drömt en massa skit fast det enda
jag kommer ihåg var att det var skönt att vakna och att det inte var på riktigt... :D

Det gör jag varje morgon till min frus stooora gläjde... *asg*
Men framförallt imorse pga av en sopig natt...
Vaknat femtielva gånger och nog drömt en massa skit fast det enda
jag kommer ihåg var att det var skönt att vakna och att det inte var på riktigt... :D

Jag måste också skaffa en fru som kan väcka mig på mornarna... :gnissla

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...