Skriv-vad-du-vill-tråden

Granpyntet är snart klart och här kommer den första bilden på vad som kommer att hänga i granen i år.

Och jo, jag vet att det är knäppt, men det är liksom halva grejen. :D

Jag har lovat att nästa gran ska bli en återvinningspyntad sådan... Försöka duger iaf. :)

:D SuperMario ftw.

Jaaaaa nu ser jag... :hihi
Om man scrolalr upp och ner fort som faen så såg även mina gamla ögon att
det var en liten svamp... :D

En förvarning till alla så ni hinner rädda vad som räddas kan:
Jag har uppkörning den 12 Januari klockan 12:30. :skrämd

Nu ska jag bara börja förbereda mej mentalt.

:Bugar

(jag klickade förresten för att ge kissarna lite mat)

:banana

Åh hujedamig!:skrämd:skrämd

*Bokar plats i bunker*

:Bugar

(jag klickade förresten för att ge kissarna lite mat)

Det var ju inte så mycket besvär så det gjorde jag med:) När jag ändå kände mig sentimental så gjorde jag av med lite pengar på Hundstallet också, så nu kanske jag slipper stryk av tomten.:D

Last edited:
Jag har lovat att nästa gran ska bli en återvinningspyntad sådan... Försöka duger iaf. :)

Skitbra, jag har massa spillolja i min dunk jag vill bli av med..... kan du skicka mig din adress bara så ska jag nog kunna bidra med halva granens pynt :D

:D SuperMario ftw.

Hehe, precis beställt ett Nintendo 8-bitars med Super Mario 1, 2 och 3 till sambon :rolleyes: i julklapp, nu jälar ska ungarna i säng tidigt så att pap..... mamma får spela.....

Last edited:
Skitbra, jag har massa spillolja i min dunk jag vill bli av med..... kan du skicka mig din adress bara så ska jag nog kunna bidra med halva granens pynt :D

Hehe, precis beställt ett Nintendo 8-bitars med Super Mario 1, 2 och 3 till sambon :rolleyes: i julklapp, nu jälar ska ungarna i säng tidigt så att pap..... mamma får spela.....

Du kan få behålla din gamla sunkolja, men en Nintendo 8-bitars vill jag också ha!!! :fakta Jag kan inte fatta att min mamma slängde bort den?!? Vi har alla de andra Nintendokonsolerna, så jag får väl prata snällt med Herr Tomte... :rolleyes:

Du kan få behålla din gamla sunkolja, men en Nintendo 8-bitars vill jag också ha!!! :fakta Jag kan inte fatta att min mamma slängde bort den?!? Vi har alla de andra Nintendokonsolerna, så jag får väl prata snällt med Herr Tomte... :rolleyes:
Gissa vem som har ett sådant med 30 fungerande spel :tungan

GODMORGON allez! :)

Gud vad skönt det är, jag har börjat gymma igen efter ett uppehåll på 3år ungefär... så jäkla underbart med träningsvärk! :)
Lite komiskt dock att jag fortfarande är först på jobbet trots att jag varit på gymmet innan... he he he.

http://www.gamegirl.se/nes.html
Där kan du köpa en renoverad sådan...

Nu ska jag bara börja förbereda mej mentalt.
:banana

*bäddar in bilen, hojarna och huset i bubbelplast*
:hihi

Faen vad skojsigt...
Glöm inte att plugga på bromssystem...
Två jag känner har fått frågor på det när dom kört upp för C kort...

DÖÖÖÖ :kulspruta

Morrn, morrn

Det var ju inte så mycket besvär så det gjorde jag med:) När jag ändå kände mig sentimental så gjorde jag av med lite pengar på Hundstallet också, så nu kanske jag slipper stryk av tomten.:D

Jaa, voffsingarna får vi inte heller glömma. :) Tyvärr har jag dåligt med pluringar så kan bara göra saker som inte kostar mej nåt. :(

*bäddar in bilen, hojarna och huset i bubbelplast*
:hihi

Faen vad skojsigt...
Glöm inte att plugga på bromssystem...
Två jag känner har fått frågor på det när dom kört upp för C kort...

Bromssystemet och styrservon har jag koll på. :) Måste jag bara nöta in bränslesystemet, färdskrivaren, det här med däcken och så tror jag det var nånting mer... Funktionsbeskrivning kommer alltid på uppkörningen. :) När jag körde upp i lumpen fick jag frågor på bromsen och styrservon och det gick sisådär... :gnissla Klarade mej efter löjtnanten ställt några ledande frågor.

Om man gillar gamla Nintendo 8-bitarsspel: http://nintendo8.com/ :lol

Tjoho! Då har jag nåt att göra i eftermiddag. :banana
Har inte ett enda TV-spel utan var tvungen att spela på äldre brorsans. Jag och den yngre brodern fick visserligen hans Supernintendo att dela på när han köpte Nintendo64 men nu fungerar inte den. :(
Har dock ett gammalt Tetrisspel som fått spel (asgarv...). Den loopar samma bitar hela tiden.

:kulspruta

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey